killerbee Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Ik denk dat het best wel eens Tupac kan zijn hoor ..Edit: Naja, het filmpje is denk ik oud. Check de auto's maar ... dan heb je denk ik niet goed opgelet want net wanneer ze inzoomen staat daar een mustang van na 1996 maar het zal wel een lookalike zijn (die 2pac dan he ) Reageren
Baffie Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Het zal er wel aan liggen wáár iemand geraakt wordt, 7 kogels overleef je nog wel als je ze in je been/arm krijg, die kunnen desnoods nog geamputeerd worden. Maar aangezien je in een auto moeilijk iemand in z'n been kan schieten denk ik toch wel dat hij in z'n edele delen is geraakt en daarom het niet overleefd heeft. Wat betreft de politie: Als je iemand doodschiet en je racet météén naar de dichtsbijzijnde garage die je hebt, auto erin, overspuiten, paar dagen laten staan. Dan hebben ze je niet zomaar te pakken. Maar het verhaal is wel aangrijpend, maar om nu "dood" te willen gaan om geen aandacht meer te krijgen... Reageren
Synchro Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Maar Tupac is hij niet groter of zo... En hij heeft een langere kop... Ik weet het niet?lijkt er heel veeel op hoor ! Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Maar Tupac is hij niet groter of zo...En hij heeft een langere kop... Ik weet het niet?lijkt er heel veeel op hoor ! ja zo kun je ook blijven zoeken keuze--1--je denkt dat 2pac nog leeft en dat dit filmpje de doorslag is keuze--2--je weet dat 2pac dood is en dat mensen er alles doen om je te overtuigen dat ie toch nog leefd (dan maken ze maar fake filmpjes) !!!denk hier even aan!!! Reageren
Synchro Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Okee, Wat heb jij ineens man :huh: Dan zeg ik het maar,hij is dood dus.... Reageren
jack456 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Maar Tupac is hij niet groter of zo...En hij heeft een langere kop... Ik weet het niet?lijkt er heel veeel op hoor ! ja zo kun je ook blijven zoeken keuze--1--je denkt dat 2pac nog leeft en dat dit filmpje de doorslag is keuze--2--je weet dat 2pac dood is en dat mensen er alles doen om je te overtuigen dat ie toch nog leefd (dan maken ze maar fake filmpjes) !!!denk hier even aan!!! ik kies voor keuze1 dat tupac nog leeft want ik vindt zijn muziek cool en ik denk dat tupac nog leeft want op dat filmpje vind ik dat het tupac is. Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 ik kies voor keuze1 dat tupac nog leeft want ik vindt zijn muziek cool [...] Dus als jij iemands muziek 'cool' vindt is het onmogelijk dat diegene dood is? Wat een geweldige overtuiging heb jij. :lol: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Hou toch op man Tupac is ALLANG dood, okee die hints als over schoenen zingen die nog niet uit waren etc. maar toch iemand opsporen met de techniek van nu... Aan de andere kant, Bin Laden hebben ze ook nog niet gevonden, en er blijven die hints... Ik raak een beetje in de war. :mellow: Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 Ik snap niet waarom ze zoiets doen Hij is dood laat hem rusten :angry: R.I.P. Tupac Amaru Shakur -_- Reageren
Shorty_D Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 kheb honderde filmpjes van 2pac gezien en check die gast is gewoon fake gewoon fake punt uit jammer maar waar Reageren
Eros Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Wil niet grof doen maar. Tupac is dood, punt uit. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 mmm, maar die gozer is toch al heel lang doodt ?, ik hoorde 3 jaar geleden van men vriend dat hij jhet ook niet geloofde (dat hij dood was), maar eerder om uit de gevaren te stappen ofzo.... toch kies ik voor "2", want ik denk niet dat iemand dit zolang volhoudt. Het kan wel zo zijn dat hij niet doodt was iop het moment dat gezegt was dat hij doodt was... Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 ik word het stillaan beu :angry: die fake info en filmpjes Reageren
MadMike Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 als hij niet meer leeft hoe verklaar die raadsels dan: Waar zijn alle juwelen van 2Pac gebleven? Niemand die daar een normaal antwoord op kan geven. Zoals je weet hield 2Pac van juwelen en had dus diverse soorten in zijn bezit. 7 Day Theory 2Pac is neergeschoten op 7 september, hij "overleed" 13 september, dat betekent dus dat hij nog 7 dagen heeft geleefd. 2Pac veranderde zijn naam in Makaveli, een strategist uit de 16de eeuw (1+6=7). 2Pac's album "All eyez on me" werd precies 7 maanden voor zijn "dood" uitgebracht. 2Pac overleed om 4:03pm (4+0+3=7). 2Pac werd 25 (2+5=7) 2Pac's album "R U still down" werd 25 november uitgebracht. De leeftijd die hij had toen hij "overleed" (2+5=7) In de video "I wonder if heaven got a ghetto" gaat 2Pac met een paar meisjes een kamer binnen, het kamernummer is 7. De klok op de achtergrond geeft 4:03 aan. In de video "Toss it up" slaat 2Pac een spiegel kapot wat staat voor 7 jaar ongeluk. zo zijn er nog veel meer :huh: :huh: :huh: Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 TUPAC IS DOOD.. LIVE WITH IT.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.