Jump to content

2 Pac Leeft/is dood

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
als hij niet meer leeft hoe verklaar die raadsels dan:

Waar zijn alle juwelen van 2Pac gebleven? Niemand die daar een normaal antwoord op kan geven. Zoals je weet hield 2Pac van juwelen en had dus diverse soorten in zijn bezit.

7 Day Theory 2Pac is neergeschoten op 7 september, hij "overleed" 13 september, dat betekent dus dat hij nog 7 dagen heeft geleefd. 2Pac veranderde zijn naam in Makaveli, een strategist uit de 16de eeuw (1+6=7). 2Pac's album "All eyez on me" werd precies 7 maanden voor zijn "dood" uitgebracht. 2Pac overleed om 4:03pm (4+0+3=7). 2Pac werd 25 (2+5=7) 2Pac's album "R U still down" werd 25 november uitgebracht. De leeftijd die hij had toen hij "overleed" (2+5=7)

In de video "I wonder if heaven got a ghetto" gaat 2Pac met een paar meisjes een kamer binnen, het kamernummer is 7. De klok op de achtergrond geeft 4:03 aan. In de video "Toss it up" slaat 2Pac een spiegel kapot wat staat voor 7 jaar ongeluk.

zo zijn er nog veel meer :huh:  :huh:  :huh:

Jah dat klopt wel maare die 7 Day Theory sommige dingen daarin zijn echt vergezocht.. (en gewoon toeval) Of Pac had wat met het getal 7... :unsure:

2Pac veranderde zijn naam in Makaveli, een strategist uit de 16de eeuw (1+6=7)

2Pac's album "All eyez on me" werd precies 7 maanden voor zijn "dood" uitgebracht

2Pac's album "R U still down" werd 25 november uitgebracht. De leeftijd die hij had toen hij "overleed" (2+5=7)

In de video "I wonder if heaven got a ghetto" gaat 2Pac met een paar meisjes een kamer binnen, het kamernummer is 7. De klok op de achtergrond geeft 4:03 aan.

In de video "Toss it up" slaat 2Pac een spiegel kapot wat staat voor 7 jaar ongeluk.

Ik vind de meeste van de genoemde dingen echt vergezocht ik hou het gewoon op dat ie van '7' hield, en dat die andere toeval waren..

@ Bobbiescie

Een beetje respect voor de doden graag.. <_<

Bewerkt: door Yohan
  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

20

• Juju

12

• Yohan

11

• AmsterdamBoy

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

hoe dan ook hij is en blijft

een legendarische rapper en veel mensen zien

50cent voor 2pac aan 50 cent lijkt niet eens op 2pac <_<

Geplaatst:
@ Bobbiescie

Een beetje respect voor de doden graag.. <_<

Doe maar rustig aan.. <_< Ik heb alle resepect voor de doden.. Staat ook nergens dat dat niet zo is.. Maar ik bedoel er mee dat je 'r mee moet leven dat tupac dood is.. ;)

Geplaatst:

50cent voor 2pac aan 50 cent lijkt niet eens op 2pac <_<

Neej volgens mij is het zo: Veel mensen vinden 50 de nieuwe 2Pac.. ;)

Ok Bobbie sorry.. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

50cent voor 2pac aan    50 cent lijkt niet eens op 2pac <_<

Neej volgens mij is het zo: Veel mensen vinden 50 de nieuwe 2Pac.. ;)

Ok Bobbie sorry.. ;)

was een filmpje op internet(die ik niet weer kan vinden :D )

dat mensen dachten dat 50cent 2pac was 50 zei dat het

niet zo was maar hij zag het als compliment

hij zei dat het een droom was om net zo als

2pac te worden

Bewerkt: door MadMike
Geplaatst:

ze zeggen wel dat hij dood is maar waar is zijn graf dan ik neem aan als je dood bent dat je dan een graf hebt of is hij verbrand wel raar dat niemand daar iets van weet ? :unsure:

Geplaatst:
ze zeggen wel dat hij dood is maar waar is zijn graf dan ik neem aan als je dood bent dat je dan een graf hebt of is hij verbrand wel raar dat niemand daar iets van weet ? :unsure:

jawel zijn moeder verteld toch dat ie gecremeert is ;)

Geplaatst:

jawel zijn moeder verteld toch dat ie gecremeert is ;)

overal staat dat ie begraven werd

nu weet ik het ook niet meer :huh:

Geplaatst:

Volgens mij is zon filmpje makkelijk te faken. Met Stop Motion animator kan je makkelijk andere gezichten plakken over iemand.

Geplaatst:
ik kies voor keuze1 dat tupac nog leeft want ik vindt zijn muziek cool [...]

Dus als jij iemands muziek 'cool' vindt is het onmogelijk dat diegene dood is? ^_^ Wat een geweldige overtuiging heb jij. :lol:

ja men tupac is of was THE MEN en ik ben een grote fan tupac dus daarom hoop ik dat hij nog leeft. :( :unsure:

Geplaatst:

hij zou onder de naam makaveli gaan rappen

en makaveli(misschien tupac)heeft wel veel nummers

gemaakt en als je ergens Makaveli the don in typt

krijg je tupac fotos of websites

Geplaatst:
deze is voor zijn dood gemaakt denk ik

goeie opmerking

kan eigelijk goed zijn want niets wijst erop dat dit filmpje uit deze tijd komt kan net zo goed 10 jaar geleden gemaakt zijn en nu wat getruceerd

Geplaatst:

het is waarschijnlijk een gast die op 2pac lijkt

en dat ze hebben gefilmd

er zo veel mensen die denken 2pac te gezien hebben <_<

Geplaatst:
het is waarschijnlijk een gast die op 2pac lijkt

en dat ze hebben gefilmd

er zo veel mensen die denken 2pac te gezien hebben <_<

Nou dit is volgens mij toch echt duidelijk 2Pac, alleen gewoon een oud filmpie denk ik.. :rolleyes: ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...