Jump to content

2 Pac Leeft/is dood

Recommended Posts

Geplaatst:
misschien heeft 2pac er zelf voor gezorgd dat hij werd doodgeschoten,

hij zingt in sommige liedjes ook dat hij niet meer wil leven en hij heeft ook gezegd tegen zijn vrouw dat hij dood zou gaan rond zijn 25e.

het is maar een gedachte

:D

Wie weet, het kan allemaal :rolleyes: Maar ook zijn vrouw is dood. Die kreeg de doodstraf. :huh:

• Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

20

• Juju

12

• Yohan

11

• AmsterdamBoy

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
:D

Maar ook zijn vrouw is dood. Die kreeg de doodstraf. :huh:

was dat omdat ze voor de black panthers ofzo werkte>?

Geplaatst:

Nog even over Die clipje van Tupac alive het is echt tupac leefd nog kijk maar goed naar hem als je hem goed kent van gezicht dat weet je dat tupac nog leefd check die glimlach dan 0_0

Geplaatst:

dat filmpje is gewoon gemaakt voor dat hij vermoord werd (hij is al meer dan 10 jaar dood dan zie je er wel een beetje anders uit)

Geplaatst: (bewerkt)
dat filmpje is gewoon gemaakt voor dat hij vermoord werd (hij is al meer dan 10 jaar dood dan zie je er wel een beetje anders uit)

Dat ook, maar je ziet hem ook nog geen eens zo super goed (op het filmpje) dat je kan zeggen, dat is hem.

Bewerkt: door Freestyle
Geplaatst:

Was het maar zo, maar iedereen weet tog dat 2pac dood geschoten is door zijn plaatmaatschappij, en als die dat overleefd had, zou die nog wel een keer dood worden geschoten, hij was te goed!!

Geplaatst:
Op internet circuleert een video waarop rapper 2Pac in levende lijve te zien zou zijn. Vorige maand deden de geruchten over een levende 2Pac ook al de ronde, nadat een nep-site van CNN meldde dat de rapper gesignaleerd was in een supermarkt in Beverly Hills. Volgens de aanwezige reporter in de video staat 2Pac met zijn maten van The Outlawz op een parkeerplaats van een studio in Los Angeles. 2Pac, die in 1996 dodelijk werd getroffen in Las Vegas, zou in de studio een disstrack tegen ondermeer Mase, Eminem en Jermaine Dupri hebben opgenomen. 2Pac leeft? Oordeel zelf en check de video;

Video

Bron Juize.fm.

Is het waar?

Hij lijkt er wel heel erg op, ik weet niet zeker of ik het niet in het Leeft Tupac topic had moeten zetten, maar aangezien dit erg groot nieuws is ;)

Hij is dood.

Alleen zijn muziek niet.

Ik heb ook zo een plaatje op me computer dat ie dood op de grond ligt DusS.

En het is hem geen eens 2-pac heeft niet zo een grote neus

Geplaatst:
Op internet circuleert een video waarop rapper 2Pac in levende lijve te zien zou zijn. Vorige maand deden de geruchten over een levende 2Pac ook al de ronde, nadat een nep-site van CNN meldde dat de rapper gesignaleerd was in een supermarkt in Beverly Hills. Volgens de aanwezige reporter in de video staat 2Pac met zijn maten van The Outlawz op een parkeerplaats van een studio in Los Angeles. 2Pac, die in 1996 dodelijk werd getroffen in Las Vegas, zou in de studio een disstrack tegen ondermeer Mase, Eminem en Jermaine Dupri hebben opgenomen. 2Pac leeft? Oordeel zelf en check de video;

Video

Bron Juize.fm.

Is het waar?

Hij lijkt er wel heel erg op, ik weet niet zeker of ik het niet in het Leeft Tupac topic had moeten zetten, maar aangezien dit erg groot nieuws is  ;)

Hij is dood.

Alleen zijn muziek niet.

Ik heb ook zo een plaatje op me computer dat ie dood op de grond ligt DusS.

En het is hem geen eens 2-pac heeft niet zo een grote neus

Ik denk dat ie leefd en dat ie ooit nog is terug komt.

(basb hoe kan jij gepost hebben maar 0 posts hebben gepost??? je bent een post less person maar je hebt net gepost. ik snap er niks van)

Geplaatst:
Was het maar zo, maar iedereen weet tog dat 2pac dood geschoten is door zijn plaatmaatschappij, en als die dat overleefd had, zou die nog wel een keer dood worden geschoten, hij was te goed!!

Ik had juist ergens gezien dat hij door de Gang Bloods & Crisps was dood geschoten :{

Geplaatst:

Nee, freestyle, dat was in de lift na een feestie, toen heeft P.diddy hem nog gered, terwijl de rest van de Eastside hem maar lekker liet liggen

Hij is vermoord door politie agenten, die door de directeur van Death Row, waren omgekocht, hij werd na de boks wedstrijd van Mike Tyson, doodgeschoten. was het maar nooit gebeurd

Maar dats egt 2pac nie, zijn hoofd ziet er veel anders uit, sker weten, en zo met zen tanden naar voren lagt toe ook weer nie

ik heb ook een jay-z diss van 2pac, op het deuntje van bonny & clyde

dat liedje(bonny & clyde), kwam dus echt veel later dan dat 2pac dood was geschoten

Bewerkt: door italia_juju
  • 2 weken later...

Ik hoor net in een liedje dit:

Tupac!
2005!
Guess who's back? G-G-Guess who's back
G-G-Guess who's back? G-G-Guess who's back

Is hij terug? Hij zegt het in een liedje..

Ik dacht dat hij één keer ook op een lied zei dat hij dood ging.

Dit lied is het van " 2005..":

Tupac - Soldier Like Me

Hier is de Lyric:

Hier

Ik vind het maar raar..

Bewerkt: door Synchro
Geplaatst:

Hij zegt het idd in een liedje ook dat hij dood zou gaan maar weet niet meer en dit liedje is ook echt raar ze zeggen dat hij voor zijn dood liedjes heeft geschreven voor je dood bent ga je niet schrijven gues who back ik geloof erin dat hij leeft hij is gewoon een legende en hij komt terug.

Geplaatst:

ik denk dat ie ook dood is.

want hij gaat denk ik niet net alsof doen of ie dood is.

hij is gangsta dat doe je dna denk neit.

en er zijn eigenlijk ook geen echte goeie beelden van hem in leven!!. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...