kortman_8 Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Hij is vermoord door politie agenten, die door de directeur van Death Row, waren omgekocht, hij werd na de boks wedstrijd van Mike Tyson, doodgeschoten. was het maar nooit gebeurd Waarom is 2pac eigenlijk vermoord? Reageren
dudedude Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 omdat hij ruzie had met veel mensen waaronder Biggie en puffy Reageren
Darth Vader Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Waarom had hij dan ruzie. Reageren
Synchro Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Tupac was in de Westside.. En Biggie in de Southside of Eastside... Je weet wel iedereen heeft zijn gebied. Bij SA heb je het ook , Balles en Orange Grove.. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Ik hoor net in een liedje dit: Tupac! 2005! Guess who's back? G-G-Guess who's back G-G-Guess who's back? G-G-Guess who's back Is hij terug? Hij zegt het in een liedje.. Ik dacht dat hij één keer ook op een lied zei dat hij dood ging. Dit lied is het van " 2005..": Tupac - Soldier Like Me Hier is de Lyric: Hier Ik vind het maar raar.. MEschien komt hij dit jaar terug in september wanneer hij doodgeschoten is of overleden is Reageren
Young_Buck Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 ik had ook gehoord dat 2pac weg wilde van death row om makaveli records op te richten en dat wilde suge niet dus mischien was dat de reden dat hy werd neergknald en suge knight niets had dus Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 hij leeft niet ookal lijkt die in dat filmpje echt en als het zo zou zijn ik zou blij zijn Reageren
Darth Vader Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 kan ook later geweest zijn Reageren
dudedude Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Tupac was in de Westside..En Biggie in de Southside of Eastside... Je weet wel iedereen heeft zijn gebied. Bij SA heb je het ook , Balles en Orange Grove.. de westside en eastside ontstonden juist omdat ze ruzie hadden want 2pac vond dat biggie hem nadeed met stijl en hij d8 later dat biggie hem had neergeknald dus toen kregen ze ruzie Reageren
Little Mister Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Ik denk wel dat hij nog leeft, al die toevalligheden enzo. Ik geloof er dus nog wel in dat hij leeft Reageren
Juju Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 2pac is echt dood, ik heb een foto van de autoptie: klik Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Neen, hij is niet dood, en deze foto was al langer bekend. Ik geloof niet dat hij dood is omdat: • Er zijn geen foto's • Die autoptie foto kan evengoed iemand anders zijn. • zijn lichaam is nergens te vinden • Hij droeg altijd een Bodyarmor en nu niet ? Hij is gewoon ondergedoken (mijn mening). Reageren
Juju Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Neen, hij is niet dood, en deze foto was al langer bekend.Ik geloof niet dat hij dood is omdat: • Er zijn geen foto's • Die autoptie foto kan evengoed iemand anders zijn. • zijn lichaam is nergens te vinden • Hij droeg altijd een Bodyarmor en nu niet ? Hij is gewoon ondergedoken (mijn mening). jah dat is wel allemaal waar, ik weet er alles van, maar hij lijkt wel veel op tupac Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Ten eerste hier is al een topic over zie hier. Over Tupac Shakur kunnen we beter daar verder gaan. Iedereen heeft zo'n zijn eigen ideeën over de dood van Tupac. Deze foto is al heel lang bekend, en over die bodyvest in het verhaaltje wat ik daar heb gelezen stond dat hij het erg warm had daarom deed hij hem uit. Misschien dat Jorge_F dit topic beter kan samenvoegen met de link die ik net gaf. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Er was ook een filmpje van 2Pac leeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.