Jump to content

gangs

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben zo'n beetje aan t einde van t spel. OIk heb alle gangs uitgeschakeld op een paarse hood na. Nl die in Jefferson. Tis een klein paars gebied die ik nog moet innemen rond een gebouw. Probleem is dat er geen gangsters van de paarse zijde langs lopen zodat ik geen war kan uitlokken. Enig idee wat ik hieraan kan doen? Ik kan overigens het gebouw in, tis een motel. Wat kan ik uberhaubt in dit motel nog doen?

Geplaatst:

Je moet om het motel heen blijven lopen dan kom je ze vast wel een keer tegen. Dit had ik namelijk ook toen ik dat gebied moest veroveren.

En met dat motel kun je niks meer, maar als je achter het motel kijkt zie je een trap en als je daar tegen op loopt vindt je op het dak van het motel nog een tec gun. En als je alle kamers eens doorloopt in het hotel vindt je misschien nog wel een armor ofzo.

Ik hoop dat ik je hier mee een beetje op weg geholpen heb. ;)

Geplaatst:

Omdat het gebiedje zo klein is, moet je ook goed in de auto's kijken. Meestal als je ze vermoord buiten dat gebiedje tellen ze wel. Als je 1 gedood hebt komen er vanzelf meer.

Neem wel voor kogels en een amor mee ;) , Ruurd31.. :'D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...