loempiaman Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 honkbal ownt, vooral als je een beetje kan slaan met die knuppel. en dan lachen om die domme geiten die die bal niet kunnen vangen en oppakken (of frustreren) Reageren
killerfist Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 honkbal en zaalvoetbal Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Voetbal en trefbal vond ik altijd erg leuk. Ik vind eigenlijk alles heel leuk wat we met Gym deden. Honkbal/Softbal/Slagbal vond ik ook heel erg leuk. Ik vermaakte me altijd wel. Reageren
Wesley Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Voetbal en trefbal vond ik altijd erg leuk.Ik vind eigenlijk alles heel leuk wat we met Gym deden. Honkbal/Softbal/Slagbal vond ik ook heel erg leuk. Ik vermaakte me altijd wel. Voor mij ongeveer het zelfde verhaal. Vooral met honk/slagbal was ik altijd goed in!!! Ik zit namelijk op honkbal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.