Jump to content

Uitgespeeld

Recommended Posts

Geplaatst:

he jonges ik he GTA uitgespeeld :D

Alleen nu heb ik wat vraagjes:

1: Wat zijn nu nog de leuke dinge die ik kan doen

2: Wanneer komnt de volgende GTA uit voor de PS2/PS3 (ipv PSP!)

3: Heeft iemand nog een ander spel als aanrader, zoals the Warriors? Die lijkt me nl ook wel vet.

Ik speel nu nl FIFA 2006 ook wel mooj (maar nog niezo mooj als GTA hoor:P) alleen daar kan ik geen vrije trappen bij neme,... iemand daar nog tips over?

Alvast Bdankt :puh:

Grtz dafrenkieboy

Geplaatst:

1 Je kunt alle side-missie nog doen zoals vigelante.

2 De volgende GTA komt ongeveer November 2006 uit.

3 Peter Jackson's King Kong is zeker een aanrader

Over Fifa2006 heb ik geen tips.

Geplaatst: (bewerkt)

Hey dafrenkieboy,

Als je met de zoekfunctie gezocht had op 'uitgespeeld' dan kwam je al enkele topics hierover tegen. Wat je kan doen is natuurlijk de 100% zien te halen. Op WikiGTA kan je de 100%-checklist vinden. Als je dit al gedaan hebt, raad ik je aan om eens in dit topic te kijken. Daar staan veel leuke dingen in.

Volgens de laatste berichten zou er een nieuwe gta moeten uitkomen, eind 2006. Waarschijnlijk op de PS3.

Voor tips van fifa 2006 kan ik je doorverwijzen naar het 'Games' forum... Wel eerst de zoekfunctie gebruiken he. :)

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst: (bewerkt)
he jonges ik he GTA uitgespeeld :D

3: Heeft iemand nog een ander spel als aanrader, zoals the Warriors? Die lijkt me nl ook wel vet.

Ik speel nu nl FIFA 2006 ook wel mooj (maar nog niezo mooj als GTA hoor:P) alleen daar kan ik geen vrije trappen bij neme,... iemand daar nog tips over?

Alvast Bdankt :puh:

Grtz dafrenkieboy

ik heb ook fifa 2006 op ps2 .om vrije trapen te nemen op doel heel eventjes rondje in houden

om vrije trap naar andere en die het erin kopt moet je vierkantje die hard-meter zoiets in de midden staan en dan is ie goed

veel suc7

CJ-BARTOSZ

Bewerkt: door CJ-BARTOSZ
Geplaatst:

the wariors lijkt op gta, aleen kan je niet in voertuigen, ik raad je the godfather, scarafce en driver phaer lines aan, hoewel de games nog niet uit zijn lijken me ze wel vet, en als je red dead revolver ook leuk vind, raad ik je ook nog gun aan.

maare als je sa 100 procent uitspeelt. wat krijg je dar voor>?

Geplaatst:

Red dead revolver en Gun zijn inderdaad zware aanraders :Y:Y:Y

Heb et nog ni uit gespeeld maar het zijn coole games :bier:

Geplaatst:
the wariors lijkt op gta, aleen kan je niet in voertuigen, ik raad je the godfather, scarafce en driver phaer lines aan, hoewel de games nog niet uit zijn lijken me ze wel vet, en als je red dead revolver ook leuk vind, raad ik je ook nog gun aan.

Je krijgt een Hydra en Rhino in Grove Street, een je skills krijgen een boost.

Geplaatst:

Geliciteerd met het uitspelen :sigaar: .

Je kunt proberen alle gebieden op je radar/kaart groen te krijgen. Je kan ook GTA2 downloaden en dat gaan spelen, dan ga je wel een stap(je) terug in de tijd maar er is nog genoeg te doen.

Meer informatie over het downloaden en spelen van GTA2 vind je hier (klik).

Veel succes, Ruurd31.. :'D

Geplaatst:

Ow ckrz! Bedankt voor je tips he ;)!

ik was sowieso al van plan om the godfather te hale als ie uit is, maar dat scarface ook uitkwam als game wist ik dus niej! ( Hebk met1 fv gecheckt :puh: --> http://www.gamer.nl/nieuws/26001) Ckzr wel vet man die gaak dus egt wel hale! :D

Bedankt jongus!

PS: Iemand nog een mooje link over de scarface game?? :puh:

Geplaatst:

ook een leuk spel age of empires 3 (een heel ander spel dan gta)

hier is een site die over aoe3 en nog wat gaat de site is nog niet af maar als je op forum drukt word je doorverbonden naar een forum(je kunt ook als gast posten)

site: http://www.rtsholland.be

Geplaatst:

1.Rond raaien , Race doen , Triathlon ofzo

2.2006/2007 PS3 XBOX 360 en PC

3.Fifa 2006 , COD2 , Quake 4 en NFSU MW

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik raad je aan om batman begins te kopen het is een leuk spel en je bent er minstens 2 dagen zoet mee (ik heb het tenminste binnen 2 dagen uitgespeeld) :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...