the master gamer Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ik weet dat er al hartstikke topics overzijn gemaakt maar die millie is echt nooit thuis,,,, al me submissies enzvoort heb ik al gedaan ook me scholen allemaal goud.. dus ik kan niks anders doen... Heeft iemand alsjeblieft echt een goude tip voor mij ?? een vriend van mij zij dat je ergens over een brug moest rijden en dat ze dan thuis was ofso ALSJEBLIEFT,,, KAN IEMAND ME VAN DIT K*t gedoe afhelpen ?? Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Misschien moet je een keer proberen om het spel opnieuw te installeren, en je savegame natuurlijk goed bewaren. Misschien doet hij het dan weer. Succes ermee! Reageren
Barcelona Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) Dan kan het een bug zijn,dit komt vaker voor bij mensen, maar je moet ook kijken wanneer ze thuis is, hier is wat informatie over millie. Millie Perkins Omschrijving: Waar vind ik haar: Na de missie 'Key to her Heart' vind je haar in het noorden van Las Venturas Wanneer is ze thuis: 12.00-22.00 Waar wil ze eten: Het restaurant ten zuidwesten van haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Las Venturas Hoe hard wil ze rijden: Gemiddeld, rond haar huis EXTRA DATE: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij Beloning: 35%: Je krijgt de Keycard voor de missie "Robbing the bank at Caligula's" 40%: "Normale" seks is mogelijk 50%: Haar wagen is beschikbaar Bewerkt: 24 november 2005 door Barcelona Reageren
Talietje Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 oo!!! wanneer krijg je deze opdracht Reageren
Upstream Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) oo!!!wanneer krijg je deze opdracht In het begin van las venturas ergens, kijk anders even op wikigta. EDIT: om precies te zijn na "Architectural Espionage" dat is de eerste missie over die beroving opdrachten. Bewerkt: 24 november 2005 door DMWTM30 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Zo te lezen kun je nog niet met Millie omgaan, maar soms is ze bij sommige mensen echt niet thuis. Blijf dan eens 1 dag (in San Andreas) voor haar huis staan, misschien is komt die marker op een andere tijd. Als je die tijd goed onthoud kun je wel gewoon daten. Ruurd31.. :'D Reageren
the master gamer Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 bedankt jongens.. het lukt al ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.