Jump to content

help !

the master gamer

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet dat er al hartstikke topics overzijn gemaakt maar die millie is echt nooit thuis,,,,

al me submissies enzvoort heb ik al gedaan ook me scholen allemaal goud.. dus ik kan niks anders doen...

Heeft iemand alsjeblieft echt een goude tip voor mij ?? een vriend van mij zij dat je ergens over een brug moest rijden en dat ze dan thuis was ofso :? ALSJEBLIEFT,,, KAN IEMAND ME VAN DIT K*t gedoe afhelpen ??

Geplaatst:

Misschien moet je een keer proberen om het spel opnieuw te installeren, en je savegame natuurlijk goed bewaren.

Misschien doet hij het dan weer.

Succes ermee!

Geplaatst: (bewerkt)

Dan kan het een bug zijn,dit komt vaker voor bij mensen, maar je moet ook kijken wanneer ze thuis

is, hier is wat informatie over millie.

Millie Perkins

Omschrijving:

Waar vind ik haar: Na de missie 'Key to her Heart' vind je haar in het noorden van Las Venturas

Wanneer is ze thuis: 12.00-22.00

Waar wil ze eten: Het restaurant ten zuidwesten van haar huis

Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Las Venturas

Hoe hard wil ze rijden: Gemiddeld, rond haar huis

EXTRA DATE: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij

Beloning:

35%: Je krijgt de Keycard voor de missie "Robbing the bank at Caligula's"

40%: "Normale" seks is mogelijk

50%: Haar wagen is beschikbaar

Bewerkt: door Barcelona
Geplaatst: (bewerkt)
oo!!!

wanneer krijg je deze opdracht :puh:

In het begin van las venturas ergens, kijk anders even op wikigta.

EDIT: om precies te zijn na "Architectural Espionage" dat is de eerste missie over die beroving opdrachten.

Bewerkt: door DMWTM30
Geplaatst:

Zo te lezen kun je nog niet met Millie omgaan, maar soms is ze bij sommige mensen echt niet thuis. Blijf dan eens 1 dag (in San Andreas) voor haar huis staan, misschien is komt die marker op een andere tijd. Als je die tijd goed onthoud kun je wel gewoon daten.

Ruurd31.. :'D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...