Talietje Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 heeft er iemand een heel goeie tip voor life's a beach of zo ... ? ja : zeg ze dan nee : ok dan is het nee alleen de beste tip ofzo ... Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Probeer binnen de tijd de correcte knoppen in te drukken en dan is het zo gelukt. Veel succes nog. Reageren
Ikkes Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Hoi Talex, Welkom op het forum. Je moet gewoon vaak oefenen en het desnoods heel vaak over doen. Als het je echt niet lukt. Kijk dan even Hier. Lukt het dan nog niet kan je hem altijd Hier Posten. Hier post je hem(de savegame) en dan kunnen andere mensen het voor jou doen. Veel succes ermee. Ikkes Reageren
Talietje Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 het is niet binnen de tijd! pff ik haal het nooit van men leven tis alted 3600 of lager mar kmoe 4000 hebbe mar kgerak nooit hoger!!!!! -geen cheat- pfff het is niet binnen de tijd! pff ik haal het nooit van men leven tis alted 3600 of lager mar kmoe 4000 hebbe mar kgerak nooit hoger!!!!! -geen cheat- pfff makkelijker gezegt dan gedaan ikkes. Reageren
Little Mister Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 De enigste optie is inderdaad gewoon opnieuw en opnieuw, opnieuw en opnieuw. Totdat je hem hebt! En gewoon een beetje weten wanneer je dat knopje in moet drukken. Je timing dus. Reageren
tha game freak Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Btw dit staat wel grandioos verkeerd... Dit kan beter bij ''san andreas missiehulp'' Reageren
Talietje Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 hallo tha game freak, hoe kan die hulp dan beter vertel ze alstublieft hallo tha game freak,hoe kan die hulp dan beter vertel ze alstublieft stuur me een pm Reageren
tha game freak Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ik post wel. Beste, ... Feedback dient alleen maar om vragen over GTAgames(site) of gtaforum(forum) te stellen. Maar zoals je misschien al gemerkt hebt is er een catogorie GTA. En daarin een forum ''san andreas''.Klik daarop, heb je deze onderfora: GTA San Andreas GTA San Andreas General (47813 berichten) GTA San Andreas Missie Hulp (19841 berichten) -Savegame Aanvraag Forum (295 berichten) GTA San Andreas Media (8896 berichten) GTA San Andreas Easter eggs forum (9880 berichten) GTA San Andreas Hardware Problemen (3205 berichten) GTA San Andreas walkthrough (0 berichten) AD: Gratis subdomeinen via Lyp.nl !! (0 berichten klik op missie hulp en post daar jou topic dat hier staat. Lukt het nog altijd niet kan je bij savegame aanvraag jou savegame posten. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Dan kan je nu beter vragen of ie mag worden verplaatsd want anders krijg je er 2. Reageren
Talietje Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 yes! yes kep hem gehaald life's a beach! kging boos nar de playstation en dee de opdrachtv voor de honderste keer opniw en.... nu em k de volgende opdracht gedaan mar gekunt alleen me een mes die mannekes doden kben er alted direct an! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.