Jump to content

Groot onderzoek

bigG

Recommended Posts

Ik heb zojuist een grootschalig onderzoek gestart voor Vice City, het is aardig uitgebreid en daarom wordt deze post (als alles in deze post past) regelmatig geupdate.

Ik nummer alle dingen waarbij een kaartje handig is en maak 1 grote kaart met alle nummers.

Alles is door mij ontdekt.

Nieuwe manier om op Leaf Links te komen en andere info over Leaf Links

Als je met een Cheetah in de richting van Leaf Links rijd vanaf het eerste eiland, moet je schuin de heuvel op rijden vlak bij de brug. Als je het goed doet vlieg je met je auto over de heg heen. Je hebt een grote kans dat hij in de fik vliegt maar je bent er wel over. Ik ga kijken of het ook met andere kan. (er zijn nog veel manieren maar die zijn niet door mij ontdekt)

1. Als je vanaf het bouwterrein komt en je rijd in de richting van de doodlopende rotonde in het noord-westen, moet je gewoon recht door rijden zodat je over een schuine schans rijd waardoor je over de rivier vliegt en land op Leaf Links.

Als je daar bent en je hebt de missie van Avery nog niet gedaan, moet je eens naar de ingang lopen, je ziet dan dat de hekken nog dicht zijn. Als je dan wat begint te schieten op de bewakers en zorgt dat je minimaal 2 sterren krijgt moet je eens kijken naar de politieauto's die steeds volop tegen het hek op rijden, ziet er leuk uit. Er zijn ook andere auto's die juist vanuit de hoofdingang proberen naar buiten te rijden, hier gebeurt hetzelfde.

Als je een paar mensen doodschiet en je hoort een sirene dan moet je naar die weg naar boven kijken, dan komt er een ziekenwagen aan rijden. Wat doet die daar nou en waar komt hij vandaan?

Onzichtbare muur

2. In Vice Point een doodlopend steegje met aan het einde een bespoten muur, als je vanaf de

andere kant kijkt (er is daar een veldje met veel struiken) kan je erdoor heen kijken.

Beste ''normale'' auto om geachtervolgd mee te worden

De Rancher is het beste om achtervolgd mee te worden omdat hij stevig is, daardoor gaat hij niet snel kapot. Hij is redelijk snel en is goed in off-road terrein (denk aan gras en zand) en hij slipt ook niet zoveel. Een snelle sportcar is niet zo goed omdat snel kapot gaat.

Dingen die ik nog wil doen, moet ik nog mee aan beginnen, ben ik aan begonnen/deel klaar mee, is nagenoeg af en ben ik mee klaar en is erbij gezet.

-Nog meer rond rijden en hopelijk nog iets ondekken.

-De tijden van alle auto's en motors meten op een opstijgbaan of het vliegveld.

-De tijden van alle auto's en motors meten op een bepaalde route die ik verzonnen heb.

-Kijken wat de beste vluchtauto is (2 sterren krijgen en zo lang mogelijk de polietie ontwijken, niet in een vaste route dus dit is niet zo goed te meten).

-Screens maken.

-Kaartje maken.

-Groot deel van de intro's bekijken en missie's spelen.

Mischien nog wel wat meer.

Het is nog een beetje leeg omdat ik er net aan begonnen ben.

Als je zelf iets hebt hoef je het niet te posten, ik wil graag alles zelf doen.

Laatste update:

Bewerkt: door bigG
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...