Jump to content

GTA SA klapt zonder foutmelding eruit

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee hallo,,

Ik heb dus nu GTA SA met succes geinstalleerd, maar na een tijdje klapt ie er zonder foutmelding of wat er gewoon uit..

Ik heb de aanbevolen systeemeisen,, zelfs ruim meer nog en toch hou ik dit probleem,,

Heeft iemand een oplossing, of ervaring??

plz, let me know!

Greetzz, tha skimmer

Geplaatst:

Kheb een 128MB Asus videokaart

Verder dus alle systeemeisen

Maar ik heb nu op een andere computer geinstalleerd en daar werkt ie prima,, terwijl daar maar een 64 mb videokaart inzit..

Maar ik speel hem dus maar daar op.. Jmmr

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat deze links je zeker helpen.

Op deze link staat alles over een Asus grafische kaart. Misschien vind je het hier: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewt...&highlight=asus

En de rusultaten van de zoekmachine over Asus, hier vind je (waarschijnlijk) wel je nodige informatie:

http://forum.computertotaal.nl/phpBB/search.php?mode=results

(Mag geen links van andere sites geven, maar deze helpt denk ik goed)

Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Heb dit ook al gehad. Dat is iets dat je veranderd hebt en niet werkt. (meestel de main.scm, bij mij toch)

Hernieuw is installeren. En het kan ook spyware zijn. Dus doe eens wat Ad-Aware en Spyware scans. Dat zou het misschien ook kunnen zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Hij klapt terug naar het bureablad..

Verder heb ik niks veranderd en ik heb hem al een aantal keer opnieuw geinstalleerd..

Het vreemde is dus dat ie het op andere computers wel doet,, terwijl de videokaart daar juist zwakker is..

Ik heb trouwens al 3 nieuwe videokaarten geprobeerd maar niks helpt :S

EDIT: Ik krijg nu ook op de andere computer iets, het spel start niet eens meer op, ik krijg een rondschuivend blokje met video nog wat not supported :S

Bewerkt: door Skimmer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...