Jump to content

missie

Recommended Posts

Geplaatst:

aan welke missie zitten jullie?

ik an nadd dogg's rhymes :D

ps mar kan alen die mannekes doden me een mes en die schieten mij alted direct neer :{

Geplaatst:

Ik ben bij de missie Monster, en dit topic had je beter kunnen maken in GTA: San Andreas General.

Geplaatst:

just businnes en dat ga jij geen makkelijke missie vinden (kheb ergens gelezen dat jij al moeite had met life 's a beach maargoed) en het is mad doggs rhymes

Geplaatst:
just businnes en dat ga jij geen makkelijke missie vinden (kheb ergens gelezen dat jij al moeite had met life 's a beach maargoed) en het is mad doggs rhymes

beste cj stuks

kben nie zo goe in snelheid mar dan echte snelheid

beste cj sucs

sorry zen mark snap het nie ! waar moogde vragen stellen over de missies?? want kben nog mar 2 dagen nieuw in dit forum

Geplaatst:

beste cj stuks

beste cj sucs

sorry zen mark snap het nie ! waar moogde vragen stellen over de missies?? want kben nog mar 2 dagen nieuw in dit forum

haha maakt tog niks uit joh ;) en vragen over missies post je in gta san andreas missie hulp en ik leg wel ff uit hoe je de missie mad dogr rhymes doet: dat doe je zo bij alle 3 bewakers moet je ze locken en dan op rondje drukken en dan snijd cj zijn strot door maar doe dat wel in een snelle tempo en als je eenmaal de boek hebt dan mag je wel wapens gebruiken en dan schiet je alle mensen die je tegenkomt dood en dan moet je ff de uitgang vinden en de rest is wel een makkie

Geplaatst:

ik ben bij die missie van zero dat ik met een kleine vliegtyuig auto's en motor's kapot moet maken en die mensen ook en vind ik nogal moeilijk!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...