Nemean^inf Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ok ik vind dit egt raar ik loop wat rond kloop langs 3 lui knegeer ze loop (naja ren) weg en ze volgen me ik loop gewoon door en kwordt doogeschoten ik weet niet or als een spel na 3 minuten al zo moet beginnen vink er niks aan net als gta vicecity met dat busje rij je op een motor komt busje voor bij wordt je dood geschoten ik weet niet or kvind dit raar dan vind ik er niks aan is er iets voor omdat weg te krijgen bij GTA SA? Reageren
cj_sucks Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 degene die op je schoten dan of de ballas of de vagos gang dat zijn vijanden van je en na de missie doberman kun je ze wegjagen door een gangwars Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Je word waarschijnlijk dood geschoten door de Ballas. Je aardsvijanden. Hier kun je in het begin van het spel niks aan doen. Later kun je alle Ballas gebieden veroveren en dan word je ook niet meer dood geschoten door de Ballas. Je kan dan nog wel door de Vagos dood geschoten worden. Je moet dan ook de Vagos gebieden veroveren. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 is er niks tegen te doen om dat niet te hebben kvind het leukste beetje rond dabberen in de stad enzo Reageren
cj_sucks Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 ja na de missie doberman kun je in dat gebied een gangwars starten als je dat hebt gewonnen dan is diat hood van jou Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 nog 1 vraag als je een saved game installed he kan het dan nog zijn dat je kan worden neergezoten worden Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) Dat hangt ervan af hoever de persoon vanwie de savegame is, gevorderd is. Als hij alle gebieden veroverd heeft in die savegame, zal dat op jouw pc ook zo zijn. Hier is mijn savegame, daar kan je zonder problemen door de stad gaan lopen. klik [Edit: Geen probleem. ] Bewerkt: 24 november 2005 door Dizzee Reageren
Grove St. Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Dat hangt ervan af hoever de persoon vanwie de savegame is, gevorderd is. Als hij alle gebieden veroverd heeft in die savegame, zal dat op jouw pc ook zo zijn. Hier is mijn savegame, daar kan je zonder problemen door de stad gaan lopen. klik [Edit: Geen probleem. ] Ik liep gewoon door als een gangster ik sla ze gewoon neer. Ik ben nergens bang voor I'am a gangster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.