Dynamic Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Hey ik wil gaan Modden met auto's voor GTA Sa maare.. waar kan je die downloade ik vind op google helemaal niks weten jullie het?? Alvast bedankt GB Reageren
ikt Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 ga maar google en zoek 3dsmax. En als je Autodesk dingen vind moet er op klikken. 3dsmax is eigenlijk van autodesk Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) Het lijkt me hoogwaarschijnlijk dat je niks op google vind. Even goed zoeken! Dit topic had je trouwens beter hier kunnen plaatsen. Niks kunnen vinden? Kijk is wat ik vond in 1x! klik op de 2de link! Bewerkt: 24 november 2005 door W3sl3y Reageren
Dynamic Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 ga maar google en zoek 3dsmax. En als je Autodesk dingen vind moet er op klikken. 3dsmax is eigenlijk van autodesk Bedankt Ikt Kan ik eindelijk beginnen Super! GB Reageren
Flame^ Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Open in het vervolg geen 2 topics , ook had dit beter naar het modding fora gekund. Misschien kan een van de Modding Forum Moderators de topics samenvoegen (Kijkt naar Bradley ) Moved. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.