Ivo_B Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Heey, Ik ben de laatste tijd bezig met mod in SA te zetten, dat ging allemaal wel goed ook de auto's vervangen. Maar net had ik m'n garage (in san fiero waar je ook kan saven bij het bouwterrein) veranderd in een mercedes garage, maar ik ging voor de garagedeur staan en hij gaat niet open, en als ik er langer dan 5 seconde blijf staan dan loopt ie vast...... wie kan me helpen???! THX Reageren
Gunslinger Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Moeilijk om zo te zeggen wat het probleem is. Heb je de mod zelf gemaakt? Probeer dan een backup van een vroeger stadium van de mod. Misschien kun je het beter in de Modding Fora vragen. Daar hebben ze er verstand van. Gunslinger Reageren
Matiscus Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Welkom nieuweling. Ik hoop dat je hier veel plezier zal beleven. Ik zou ook eens de backup er terug op gooien. Daarom is het wel niet de garage dat het spel doet vast lopen. Misschien een auto die in de garage staat. Want zover men kennis gaat, als de garage niet open gaat. Dat wil zeggen dat een textuur niet werkt van een auto die erin staat. Probeer de auto's die in de garage staan gewoon te spawnen met de sa carspawner. En als er 1Niet te voorschijn komt. Dan weet je welke auto het is. Reageren
Ivo_B Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Welkom nieuweling. Ik hoop dat je hier veel plezier zal beleven.Ik zou ook eens de backup er terug op gooien. Daarom is het wel niet de garage dat het spel doet vast lopen. Misschien een auto die in de garage staat. Want zover men kennis gaat, als de garage niet open gaat. Dat wil zeggen dat een textuur niet werkt van een auto die erin staat. Probeer de auto's die in de garage staan gewoon te spawnen met de sa carspawner. En als er 1Niet te voorschijn komt. Dan weet je welke auto het is. SA carspawner..?????? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.