Robin2130 Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2004 Ik zou wel eens willen weten hoe je die javascriptdingen maakt enzo Hoe werkt dat Reageren
Ironfist Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 (bewerkt) je kan best simpel beginnen met de "alert functie" : je plaatst het volgende in de HEAD sction van je html pagina: <script LANGUAGE="JavaScript"> alert("dit is een popup screen"); </SCRIPT> je kan iemand ook iets laten invullen: <script LANGUAGE="JavaScript"> prompt("typ je tekstje"); </SCRIPT> hier is er een voorbeeld van om dingen zoals deze uit te proberen raad ik dit aan Bewerkt: 23 augustus 2004 door ironfist99 Reageren
Marius Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 Als je JavaScript scripts wil maken heeft dat alleen zin voor als je websites hebt en als je een javascript tutorial nodig hebt zou ik gaan naar: Hotscripts.com Reageren
Robin2130 Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 Dankjewel he ik ben nu bezig een site te maken maar kan ik door gtagames.nl gehost worden met een domein??? Reageren
Robienske Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Moet je even Joriz pm'en Reageren
Marius Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Dankjewel he ik ben nu bezig een site te maken maar kan ik door gtagames.nl gehost worden met een domein??? ehh wat bedoel je en wat voor site is het? Reageren
Trax Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Een gtasite neem ik aan, zie het andere topic. Reageren
Joriz Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Graag daarover contact met ons opnemen en zelf niet eerst dingen gaan doen! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2004 heb ik gedaan maar je kan mij niet helpen omdat ik dan een concurrent wordt en ik vind t ook terecht Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 ik kan niks met java of die andere scripts hoe maak je die bewegende plaatjes enzo??¿¿ :huh: Reageren
Ironfist Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 ik kan niks met java of die andere scripts hoe maak je die bewegende plaatjes enzo??¿¿ :huh: hoe bedoel je? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2004 ik kan niks met java of die andere scripts hoe maak je die bewegende plaatjes enzo??¿¿ :huh: Dat kan je met Microshit lees: Microsoft Gif animator doen daarmee kan je bewegende plaatjes maken Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 waar kan ik die krijgen :huh: Reageren
Marius Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Als je een normaal foto programma als photoshop, paitn shop pro, gif anitmator pro of wat dan ook heb kan je geanitmeerde gif's maken. en die kan je dus van hun officieele site downloaden(trials van programma's): adobe.nl, macromedia.nl, jasc.com, microsoft.com, etc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.