Matiscus Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) Yo, Ik weet niet of jullie het goed gaan vinden. Maar het leek me eens plezant om eens een PC-Modding topic aan te maken. Als je je pc hebt gemod. Laat hem hier dan showen. Ik heb alles eigenhandig gemaakt. Rate hem maar even en zeg eventueel veranderingen/verbeteringen. Alvast dank. Hier is alvast de mijne: Bewerkt: 24 november 2005 door Matiscus Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Nice. Alleen jammer dat hij zo vierkant uit is gezaagdd, je had er ook een kunstwerk van kunnen maken. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ziet er erg vet uit matiscus. Is dat duur om te doen? GizmO Reageren
Crifox Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Leuk gedaan Masticus, vooral dat blauwe licht . Doet me denken aan een artikel wat ik een keer gelezen had in een tijdschrift. Je kan die kasten erg mooi maken . Wou het ook zelf is een keer doen, maar het zag er toch allemaal wel een beetje te ingewikkeld uit, straks mol ik hem . Dus.... Bravo Reageren
Matiscus Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Moeilijk is het niet. Alleen beetje logische nadenken. en het is wel duur. Maar je koopt zowiezo alles aan op termijn. Je koopt niet alles in eenkeer. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Hoeveel heb jij er voor uitgegeven ? Lijkt me wel eens leuk om te doen. Als ik het geld ervoor zou hebben. GizmO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.