Froop Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ik vroeg me af wie tegen me wil battlen. Ik ben battle's een beetje verleerd. Details Onderwerp: anime Render: tuurlijk, hoe zou het anders moeten. Soort design: Signature Premade: Nee Tijd van inlevering: Als je klaar bent. Animatie: Als het je mooi lijkt.
.Levi. Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ik wil het wel tegen je opnemen, lijkt me een erg grote uitdaging en dat meen ik. Ik zal mijn best doen een leuke anime signature te maken. Edit: Ik maak hem later eventjes, ik ga nu met Slimm naar de winkelcentrum mzzlz. Het wordt een mooie battle.
Froop Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ik wil het wel tegen je opnemen, lijkt me een erg grote uitdaging en dat meen ik. Dat waardeer ik. Ik maak die van mij nu.
.Levi. Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Mijn signature is af. Nu de jouwe nog en dan kunnen we lekker beginnen.
Froop Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 IK maak een stemtopic aan. Veel succes.
Recommended Posts