bigG Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ey allemaal, Hoe kan je instellen dat er helemaal geen auto's op de straat rijden? Dus ook geen politie (als ik iemand omver rij dan mogen ze best komen en er mogen ook auto's ergens staan). Weet iemand hoe ik dit moet doen? Reageren
XoIN Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ey allemaal,Hoe kan je instellen dat er helemaal geen auto's op de straat rijden? Dus ook geen politie (als ik iemand omver rij dan mogen ze best komen en er mogen ook auto's ergens staan). Weet iemand hoe ik dit moet doen? alle pahts weg halen hoe weet ik niet Reageren
bigG Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Dat wist ik eerlijk gezegt zelf al, alleen is de vraag: Hoe? Reageren
frapkoe Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ik ken je het wel veranderen. Maar dan moet je me cargrp.dat doorsturen. (tenminste , zo heet ie bij gta SA ) K wil je wel helpen!!! GreetZzZz Frap Reageren
bigG Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ik heb wel een pedgrp.dat maar geen car. Reageren
frapkoe Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 K heb VC niet meer op me PC staan. Wel in de kast Maar dan kan k je niet helpen tenzij k m weer install. K zal s kijken als k niks te doen heb.Dan zet k m er weer op GreetZzZz Frap Reageren
gangster28 Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ik had eens een keer iets gehood over blokjes in de moomaper dacht ik. Volgens mij wist Blaster hier meer van af. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Zet dit in de main.scm bij label MAIN 01eb: set_car_density 0.0 03de: set_ped_density_multiplier 0.0 Je moet ook nog alle andere 01eb's en 03de's verwijderen (anders komen ze weer terug na een missie ofzo) Reageren
bigG Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Maar dit verwijderd toch ook alle voetgangers? BTW ik heb nog een vraag, is er ergens een instelling die het weer regeld? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ja, maar dan zet je 03de: set_ped_density_multiplier 0.0 er gewoon niet in. Je 2e vraag: ja, in de main.scm moet je dit zetten: 01b5: force_weather 0 Die nul mag ook iets anders zijn: 0=zonnig 1=bewolkt 2=regenachtig 3=mistig 4=extra zonnig 5=regenachtig Reageren
bigG Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ah, jammer ik wou het laten sneeuwen. Heel erg bedankt voor de hulp, ik heb hier veel aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.