Nemean^inf Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 ik ken gamigo waar je autos kan downen maar ik wil nog een site kan iemand me het pmen of what ever want kwil van me gta SA echt een vette tuning game maken maar vooral hoe plaats ik ze ? en hoeveel kan je er plaatsen ? en klopt het dat ik iemand hoorde praten over een trainer die de deuren van je auto dicht maken zodat ze niet binnen kunnen komen? want dat zou ik leuk vinden greetings brammie Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) ik weet nog wat andere sites (pm ik wel even). je kunt ze erin zetten met de img-tool, die je kunt downloaden op www.gtagames.nl. handleidingen hoe je ze moet installeren kun je vinden op www.wikigta.org. veel suc6 met de nieuwe auto's! groeten, Flying Dutchman Bewerkt: 25 november 2005 door flying dutchman Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 bedankt alvast voor het pmen ik heb nog een vraag is er misschien een skin om Cj te veranderen in een leger gastje? ik wil ook nog dit vragen: over gtagames.nl is dit een onderdeel van gtaforum? zoja kan ik dan inloggen met me acount of niet? moet ik dan een nieuwe aan maken? Reageren
Crifox Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Hey -supremecars-, GTAforum is idd een onderdeel van GTAgames.nl, je kan dus inderdaad inloggen op de site met je forum account. Van de leger skin weet ik niet of hij bestaat, ik heb hem i.i.g. niet in de Download Databse van Gtagames gezien. Dus, daar kan je het beste even naar zoeken met google Veel plezier verder op het forum Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Deze gebruikersnaam is niet aanwezig in de database. krijg ik alsk kwil inloggen Reageren
Crifox Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Deze gebruikersnaam is niet aanwezig in de database.krijg ik alsk kwil inloggen Heb je je naam wel eens gewijzigd ? Want de naam waarmee je je regristreerde staat aleen in de GTAgames database. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 nee ik ben nog maar net geregistreerd en me naam is altijd nog -supremecars- Reageren
Dizzee Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) Ja, er is op dit jammer genoeg een storing waardoor het onmogelijk is om in te loggen met je usernaam van op het forum. De admins zijn het op dit aan het oplossen. Als je een file wil hebben, vraag het dan maar aan mij... Download ik het wel voor je. Edit: Welke savegame? Geef eens de link... Bewerkt: 25 november 2005 door Dizzee Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 ja kwou die ene saved game hebben Reageren
Crifox Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Welke savegame, er zijn er wel meer dan 1tje Bewerkt: 26 november 2005 door Crifox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.