Jump to content

filmpie

Recommended Posts

Geplaatst:

eey,

ik vind da allemaal wel leuk, SA filmpies kijken van andere maar wil ook graag zelf een paar maken maar hoe neem ik iets op vanaf men pc????

Geplaatst: (bewerkt)

Hey

Om een filmpje op te nemen, heb je fraps nodig.

In dit vindt je er meer informatie over.

Fraps kan je op http://www.fraps.com downloaden. Let er wel op dat dit een trial is en dat je dus niet alle functies hebt van de volledige versie.

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst: (bewerkt)

Even ter toevoeging:

Wanneer jij Fraps hebt gedownload kan je fraps gebruiken om filmpjes te maken van jou games.

Dit doe je met de knop F9 en vervolgens weer F9 om het opnemen te laten ophouden.

Je kan met de trail versie maar 30 seconden opnemen met geluid.

Wanneer je voor de 2de keer op F9 hebt gedrukt word het filmpje opgeslagen op je computer.

Om hem dan op gtaforum.nl te zetten moet je het bestand uploaden via de site rapidshare.

Kopieer de link die rapidshare geeft in je post venster in gtaforum.nl en klaar is kees.

Fraps is te downloaden in de downloadbase van www.gtagames.nl

Bewerkt: door W3sl3y
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ik vroeg mij eerst dus hetzelfde af als de topicstarter. Na wat geprutst is het me eindelijk gelukt. Ik heb een stunt filmpje en nog een ander filmpje gemaakt, in San Andreas. Ik weet dat dit eigenlijk in 'home made movies' gepost moet worden, maar dat heb ik ook gedaan, maar in de vastgeplakte topics reageert bijna nooit iemand. Daarom laat ik de filmpjes hier ook even zien. Zeg maar wat je ervan vond en geef maar een cijfer van 1/10.

Het eerste filmpje: filmpje over 50 cent en Carl Johnson

Mijn tweede filmpje: stunt filmpje. zet wel het geluid aan.

Voor de mensen die niet weten hoe ze het moeten bekijken:

- klik 1 van de links aan en dan krijg je een site voor je.

- klik dan onder in de tabel op 'free' en vervolgens zie je beneden in de pagina een teller die van 20 tot 0 telt.

- hierna kun je hem downloaden door op 'opslaan' of 'openen' te klikken.

Geplaatst:
Je kan je filpjes beter zetten in het Home Made Filmpjes topic zetten, dan krijg je ook meer reacties

Had ik ook gedaan, maar daar kreeg ik maar één reactie. Maarja, hier is het niet veel beter zie ik. :(

Geplaatst:

Weet ik niet. Maar het was te proberen, toch? Maar gtaboooy: als je hier antwoord, kan je toch gelijk even zeggen wat je van die filmpjes vond? Kleine moeite..

Geplaatst:

hey julio,

ik dacht dat je vandaag ook nog een nieuw filmpje zou maken. :?

ik heb je 2e filmpje nog een keer bekenen.

en ik vond die eene stunt met die savanna op the desert airstrip wel vet, :D

ik snap niet hoe je dat hebt gedaan?

Geplaatst:
hey julio,

ik dacht dat je vandaag ook nog een nieuw filmpje zou maken. :?

ik heb je 2e filmpje nog een keer bekenen.

en ik vond die eene stunt met die savanna op the desert airstrip wel vet, :D

ik snap niet hoe je dat hebt gedaan?

Ja, sorry. Het is er nog niet van gekomen om een nieuw filmpje te maken. Ik heb nog geen ideeën voor een nieuw filmpje, maar ik probeer hem toch deze week af te krijgen. ;)

Geplaatst:

Hey kadee, :cya:

Je moet dan als je op een link heb geklikt, naar beneden scrollen en dan op free klikken. Als het goed is krijg je dan een pagina waar onderin een teller staat die van 20 naar 0 telt. Hierna krijg je een schermpje voor je waarmee je hem kan openen, en kun je dus op 'openen' of 'opslaan' klikken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...