Nemean^inf Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) ziet er erg aardig uit goed mooi je ozu bijvoorbeeld in de abstract gedeelte een beetje meer depth er in kunne stoppen dat het er toch erg goed uit springt ik zou de tekst ietsje duidelijker doen zo dat het er nog beeter uit ziet rechts boven in staan een paar rare bubbles/bobbels of hoe je het wilt noemen zal wel aan de brush liggen maar dat is niet egt super kvind de border er ook erg netjes uit zien een goed cijfer: 7,9/10 edit: misschien nog een bijpassende ava? Bewerkt: 25 november 2005 door -supremecars- Reageren
Upstream Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Das zo ziek man, 9,5/10. Het lettertype is alleen niet zo duidelijk. Maar waar is je oude style gebleven, zoals je ava nu nog is. Strak en simpel. Reageren
Arjen Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Das zo ziek man, 9,5/10. Het lettertype is alleen niet zo duidelijk. Maar waar is je oude style gebleven, zoals je ava nu nog is. Strak en simpel. Bedankt man! Ach, ik moet toch een keer overstappen naar brush etc. Anders verleer ik dat ook weer ^^ Reageren
Silverwing Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 ^^ True that. Ziet er tevens weer erg mooi uit, maar ik heb het gevoel dat de tekst beter kon. Misschien de ocapacity wat verlagen van de border, zodat hij er beter doorkomt. 8/10 Reageren
Arjen Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 ^^ True that. Ziet er tevens weer erg mooi uit, maar ik heb het gevoel dat de tekst beter kon. Klopt, tekst kan ook beter. Je ziet alleen Shadow & Colossus. Terwijl er Shadow of the Colossus moet staan, maar dat komt door de brush. Ach.. Ik vind em wel lekker zo. ^^ Bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.