Jump to content

raar vendje

Recommended Posts

Geplaatst:

een Andere naam ervoor

dat zijn crackdealers

joun gang gaat er wat kopen drugs waarschijnlijk en raken ze verslaafd en dan luisteren ze nietm eer naar je nu willen ze niet meer in je gang! :@ je moet ze vermoorden 1. je verdiend geld 2. je gangleden luisteren beter

Geplaatst:

Je gangmembers gaan er helemaal niet beter van luisteren.. Jij zegt volgens mij ook maar wat.. Niet meer in je gang willen?! :{

Geplaatst:

Als members niet willen luisteren, en je knalt ze af. 1 maakt niet uit als je 1 afschiet, schiet je er 10 af gaatje respect omlaag. Het gevolg daarvan is je kunt minder members meenemen.

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:
een Andere naam ervoor

dat zijn crackdealers

joun gang gaat er wat kopen drugs waarschijnlijk en raken ze verslaafd en dan luisteren ze nietm eer naar je nu willen ze niet meer in je gang! :@ je moet ze vermoorden 1. je verdiend geld 2. je gangleden luisteren beter

LOL!!11

Kap nou eens met zoveel f***ing domme dingen te verzinnen.

De gangmembers lsuiteren altijd even goed je kan er alleen meer recruite als je meer respect hebt en je krijgt meer respect door drugsdealers te vermoorden (en door nog andere dingen)

• 5 weken later...
Geplaatst:

Mij willen ze niets verkopen

Of ik nu Y of N druk ze schieten altijd!

Dus tja moet ik maar gaan drinken in een bar in plaats van te paffen :D:bonk:

Geplaatst:

een Andere naam ervoor

dat zijn crackdealers

LOL!!11

Kap nou eens met zoveel f***ing domme dingen te verzinnen.

De gangmembers lsuiteren altijd even goed je kan er alleen meer recruite als je meer respect hebt en je krijgt meer respect door drugsdealers te vermoorden (en door nog andere dingen)

Ik erger me meer aan jou dan aan hem.. Hij bedoelt misschien dat je respect omhoog gaat als je dealers afschiet.. Dat had ik in een ander topic gelezen.

Geplaatst:

En wat bedoelt hij dan met dat ze verslaafd raken? En lees mijn post weerst ik had gezegd dat je respect omhoog gaat wanneer je ze neer schiet. Hij zegt ook dat ze ''slechter gaan luisteren'' en dat ze ''niet meer in je gang willen'' van mij mag je denken wat je wilt het is alleen bs. (en daarmee bedoel ik niet Big Smoke)

Geplaatst:
http://img324.imageshack.us/img324/9094/nig4pk.png

wat moet dat ventje met die hoodie op van, ik snap niet wat hij wil als i op N druk gaat die noob schieten :duh:

Zoals de anderen al zeggen: Het zijn de welbekende drugsdealers,je vind ze inderdaad in de buurt van Los Santos in de echt Getto. Je vind ze tussen 20.00 en 05.00 uur. Na 1 nachtje (en een beetje geluk) ben je wel wat rijker.

:D

Geplaatst:

ik ben ze nog nooit tegengekomen ... heb net nog gekeken bij Grove.st

komen ze ook nog ergens anders voor?

Geplaatst:

Ja je komt ze zo wat over al in LOs santos tegen!

Je zult ze wel vinden!

Ga inders is kijken bij het politie bureau :D:bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...