Nemean^inf Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 He ik begin vol goede moet met instaleren van GTA SA op me zus der pc volledig geinstaleerd kga naar het menu knop teksten niet zichtbaar nou direct x 9.0c geinstaleerd binnen 1 sec klaar. dus deed ie het nog niet. dus maar weer zonder goede moed geuninstalled. toen dacht ik wat dacht je van GTA Vice city :'D ik ga instaleren fout melding: kan datacab2 niet vinden waarom nou niet wat is er nou mis mee de pc is nog redelijk goed waarom zou die het niet doen? ik word niet goed straks moet ik gta 3 voor der doen en die zal ook wel niet werken dus zal het 2 worden en als die nog niet werkt 1 zkr? nou ik hoop dat jullie me kunnen helpen Reageren
Gunslinger Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 fout melding:kan datacab2 niet vinden Het zit niet mee, dat zie ik wel. Maar op bovenstaande heb ik misschien een oplosssing. Twee zelfs. 1. Maak het schijfje goed schoon met een droge stofdoek. Misschien ligt het aan slechte connectie tussen schijf en lens. 2. Zet de complete data van de DVD op je computer. Installeer hem dan vanaf je harde schijf. Zo hoeft je speler niets te doen, misschien ligt het daaraan. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 ok bedankt en die van GTA SA? die wil de buttons uit het menu niet weer geven Reageren
Flame^ Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Volgende keer even op de goeie plek zetten, dit had in SA Hardware gemoeten . Moved to Hardware. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Kun je de volgende systeem specificaties posten? 1. Processor (Ghz) 2. Werkgeheugen / RAM 3. Videokaart (merk, type en aantal mb) 4. Vrij geheugen harddisk (gb) Om dit te vinden ga je naar Start > Uitvoeren > dxdiag. Kijk voor processor en werkgeheugen bij het eerste tabblad. Kijk voor de videokaart bij het tabblad "Beeldscherm". Het vrij geheugen van je harddisk kun je hier vinden: Deze computer > "Lokaal station" klikken met rechter muisknop > Eigenschappen. Reageren
Arjen Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Waarom vraag je bij elk persoon die problemen heeft zijn PC specs? Dat is helemaal niet nodig, 9 van de 10 gevallen ligt het aan de software. Mja.. En als mensen nou eens kijken wat de minimaal specificaties zijn kunnen ze misschien bij zichzelf denken dat ze een betere computer moeten kopen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 waarom zou het aan de computer liggen hij heeft 120 GB schijf ruimte een amd athlon 3000+ grafische kaart weet ik niet en hij is snel genoeg Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Waarschijnlijk ligt het aan je software. Je moet proberen zoveel mogelijk dingen te updaten zoals DirectX, dat vind je hier (klik). Veel succes, Ruurd31.. :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.