San_Andreas_Nigga Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) Een vraagje: is de game Bulletproof waarin 50 Cent in mee speelt al uit? Alvast bedankt Bewerkt: 25 november 2005 door General Lee Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Nou General Lee je hebt geluk vandaag is hij net uit gekomen dus ik denk dat je hem morgen wel in een winkel zal vinden. Ik zou als eerst kijken bij gameshops, want daar komen ze meestal eerder dan bij de speelgoed winkels. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ok, bedankt nog Morpheus 83. Reageren
MNC3 Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 deze komt ook op psp dacht ik. maar is het wel de moeite? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik heb hem bij Gammo gezien, en het ziet er goed uit, dus ik ga hem wel kopen. Reageren
Juice Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ja ik heb hem ook bij Gammo gezien. Het ziet er inderdaad indrukwekkend uit. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Weet iemand ook misschien hoe duur het spel is? Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Voor de ps2: € 55,00 En voor de Xbox: €55,00 Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 ik heb in de tv film magazine gezien bulletproof... en het spel had maar 1 STER gekregen dus ik zal hem niet kopen... MIJN 200STE POST Reageren
Yohan Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Hmmm zal ik niet kopen... 50 Cent: Deze game word beter dan Grand Theft Auto Veronica Magazine, Deze game sucks ^^ Graphics zijn echt niet het belangrijkste aan een game hoor, controls, gameplay, story... etc Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Bulletproof is een commercieël kutspel dat is uitgebracht in de hoop dat allemaal wiggers dat spel gaan kopen omdat ze het zo stoer vinden. Kijk op een willekeurige site om te zien dat het alleen maar onvoldoendes krijgt. http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek=423273&id=1059438 http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=57712 http://www.gamespot.com/ps2/action/50centb...tml?q=50%20cent Bewerkt: 10 januari 2006 door Piet-Herr Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Waarom zeg je bij ieder spel: commercieel kutspel? Speel die games eerst en geef dan je mening Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Waarom zeg je bij ieder spel: commercieel kutspel?Speel die games eerst en geef dan je mening Nu zeg ik opeens bij ieder spel dat het een commercieël kutspel is? Dat heb ik van twee spellen gezegd. Met commercieël bedoel ik dat de uitgever dollartekens in zijn ogen zag toen hij het spel verzon en uitbracht. Dat er wordt ingespeeld op de hype die op dat moment aan de gang is, in dit geval is dat urbanshit en 50 cent, en dan hopen ze dat mensen in de winkel zeggen: "Wow manG die game is vet gangstah met 50 cent die gangstahrapper dat spel is vast hartstikke stoer omdat 50 cent daarin zit en omdat het urban is, vet dope." Makkelijk geld verdien op die manier voor zo'n uitgever, en daarom doen ze ook geen moeite om er een stukje kwaliteit van te maken, want die wiggers kopen het spel daar toch niet voor, die kopen het alleen omdat 50 cent erin zit. Reageren
Warrior Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Waarom zeg je bij ieder spel: commercieel kutspel? Speel die games eerst en geef dan je mening Nu zeg ik opeens bij ieder spel dat het een commercieël kutspel is? Dat heb ik van twee spellen gezegd. Met commercieël bedoel ik dat de uitgever dollartekens in zijn ogen zag toen hij het spel verzon en uitbracht. Dat er wordt ingespeeld op de hype die op dat moment aan de gang is, in dit geval is dat urbanshit en 50 cent, en dan hopen ze dat mensen in de winkel zeggen: "Wow manG die game is vet gangstah met 50 cent die gangstahrapper dat spel is vast hartstikke stoer omdat 50 cent daarin zit en omdat het urban is, vet dope." Makkelijk geld verdien op die manier voor zo'n uitgever, en daarom doen ze ook geen moeite om er een stukje kwaliteit van te maken, want die wiggers kopen het spel daar toch niet voor, die kopen het alleen omdat 50 cent erin zit. ik vind het spel mooi hoor en je kan leuke bewegingen maken het is geen commerciël kut spel ik haat 50 cent maar ik heb toch het spel gekocht en hij is hartstikke leuk Reageren
dudedude Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 dit is egt een kutspel bij gamekings zeggen ze zelfs dat het een ******game is en me vriend heeft em(keb em zelf niet gespeeld) en hij vind het ook een kutspel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.