gta3 Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) de forum is niet begonnen voor je mening van bulletproof maar toch ff mij mening: bulletproof is een game waarbij je moet rondknallen enz Hou je van 50cent ze muziek en van gewoon rondknallen vecht eigenlijk alleen geweld dan zit je met deze game goed als je dit niet leuk vind aan een game dan vind je deze game vast geen goede game. EDIT; ik vind hem wel een goede game Bewerkt: 17 maart 2006 door gta3 Reageren
Moonbeam Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 als je dit niet leuk vind aan een game dan vind je deze game vast geen goede game. Als je het spel niet leuk vind wil dat niet zeggen dat je niet van schiet en vecht spellen houd. Als je van schiet en vecht spellen houd hoef je dit geen leuk spel te vinden. Er spelen veel meer dingen een rol bij het 'ik vind dit wel/niet een leuk spel' gebeuren, de enige manier om een spel minder goed te beschrijven dan alleen het genre opnoemen -wat jij doet- is alleen de titel vermelden. P.S. Kun je a.u.b. ABN typen? Reageren
Warrior Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Wat zitten jullie allemaal op 50Cent te zeiken.Hij heeft het wel gemaakt hij kan teminste rappen(en ga dan niet zeggen van hij kan het niet want hij kan vast beter dan jou). Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Wat zitten jullie allemaal op 50Cent te zeiken.Hij heeft het wel gemaakt hij kan teminste rappen(en ga dan niet zeggen van hij kan het niet want hij kan vast beter dan jou). Wij zeiken op 50 cent's spel, wat ik ontopic overgens echt slecht vind, niet op 50 cent. Maar als je mensen wil zien zeiken op 50 cents muziek op zich moet je >>>Hier<<< kijken Edit: O ja, ik beweer niet dat ik beter kan rappen hoor, mijn goudvissen wel! Bewerkt: 18 maart 2006 door Moonbeam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.