-k= Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 ik heb goed gekeken en ik zag wel iets met een vorm van een bot dus goed gevonden
Pietje II Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) name='MNC3' date='27 Nov 2005, 17:05:14' post='275694'jammer dat er eigenlijk niets te beleven valt s'nachts in die kerkhof Oh jawel hoor er valt wel iéts te beleven. Er is daar spookgraffitti, als je op de muren kijkt achter dat gebouw zie je alleen 's nachts graffitti staan, maar overdag is het zomaar weg. Dit was wel al een tijd bekend. Maarja, op die graffitti na is er voor de rest op dat kerkhof ook niet veel te doen of te zien, dunkt me... Bewerkt: 31 december 2005 door Pietje //
Giorgo Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Dat ''glas'' is doodnormaal. Dit heb je met vele andere objecten zoals : een Crazy Stnut, die houten latten kan je niet tussen gaan, een Packer... Dit is overal waar kleine openingen zijn. Maar dat zijn geen botten als ze het op botten zouden willen lijken zouden ze het beter doen. Kijk maar naar de EE van Vice City er is ergens een tuin waar een graf ligt met een geraamte. Dus dit is gewoon een vlek zoals vele andere vlekken of pixels. Deze put is gewoon voor de missie, net zoals de missie ''Deconstruction'' is er ook een lege put waar je dan cement moet indoen. Dus niets speciaals, alleen dat het van het kerkhof weg ligt... _____________ Giorgo...
djbackdoor Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik zie niet echt botten maar ik denk dat daar iemand speciaal gestorven is.
gta 88 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 waar is dat einelijk de moeder begrafen een schreen graag
ZOrange Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik zie niet echt botten maar ik denk dat daar iemand speciaal gestorven is. waarom zou daar iemand speciaal gestorven zijn?? het is gewoon een graf!
Moonbeam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Precies, er zijn een stuk of 3 van dat soort graven op dat kerkhof
ra-vds Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 dat is die graf waar je bij die missie die balles daar moet afknallen. dan zit daar een kist is die graf. dus dat gaan geen botten zijn hoor.jammer dat er eigenlijk niets te beleven valt s'nachts in die kerkhof er is wel nog iets te beleven, ik weet niet of het ook op hetzelfde kerkhof is maar ik denk het wel, der is in de nacht ik geloof na 12 uur iets met grafitti ik zal een plaatje zoeken
koning58 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 wel goed gevonden maar die botten zijn maar hel erg wazig te zien
!@STAN@! Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Dat is toch de plek waar je moeder is begraven? Klopt Hier is de foto met een rondtje om de botten heen hopelijk heb ik eht goed gezien. t's wel vet ik zie een beetje botten ik ga ook guaw kijken! tot zo Bewerkt: 10 januari 2006 door !@STAN@!
wiebje Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 je ziet het tog op amper volgensmij ligt er egt geen skelet or
Schno009 Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) daar zijn echt geen botten joh, kijk maar eens naar een stukje land met die bruine modder, dat is dezelfde texture ps: als rockstar botten bedoelde, zouden ze heus wel een 3d model van een skelet maken (net als in VC) Bewerkt: 12 januari 2006 door schno009
Moonbeam Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Het is anders duidelijk een EE hoor! ik bedoel dit is gewoon een verborgen grap, echt geen slecht afgewerkt stukkie grond ofzo, dat in elk geval niet... [sarcasme/]
wiebje Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 t zal heus wel iets zijn maar duidelijk geen skelet anders is t wel heel slecht afgwerktdan zal t wel een glazen kist in de grond zijn... :/ WOW!!
Recommended Posts