Jump to content

Graf


sniper

Recommended Posts

name='MNC3' date='27 Nov 2005, 17:05:14' post='275694'

jammer dat er eigenlijk niets te beleven valt s'nachts in die kerkhof

Oh jawel hoor er valt wel iéts te beleven. Er is daar spookgraffitti, als je op de muren kijkt achter dat gebouw zie je alleen 's nachts graffitti staan, maar overdag is het zomaar weg. Dit was wel al een tijd bekend. Maarja, op die graffitti na is er voor de rest op dat kerkhof ook niet veel te doen of te zien, dunkt me...

Bewerkt: door Pietje //
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ''glas'' is doodnormaal.

Dit heb je met vele andere objecten zoals : een Crazy Stnut, die houten latten kan je niet tussen gaan, een Packer... Dit is overal waar kleine openingen zijn.

Maar dat zijn geen botten als ze het op botten zouden willen lijken zouden ze het beter doen.

Kijk maar naar de EE van Vice City er is ergens een tuin waar een graf ligt met een geraamte.

Dus dit is gewoon een vlek zoals vele andere vlekken of pixels.

Deze put is gewoon voor de missie, net zoals de missie ''Deconstruction'' is er ook een lege put waar je dan cement moet indoen.

Dus niets speciaals, alleen dat het van het kerkhof weg ligt...

_____________

Giorgo...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
dat is die graf waar je bij die missie die balles daar moet afknallen. dan zit daar een kist is die graf. dus dat gaan geen botten zijn hoor.

jammer dat er eigenlijk niets te beleven valt s'nachts in die kerkhof

er is wel nog iets te beleven, ik weet niet of het ook op hetzelfde kerkhof is maar ik denk het wel, der is in de nacht ik geloof na 12 uur iets met grafitti ik zal een plaatje zoeken

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is toch de plek waar je moeder is begraven?

Klopt

Hier is de foto met een rondtje om de botten heen hopelijk heb ik eht goed gezien.

post-26376-1133037305_thumb.jpg

t's wel vet ik zie een beetje botten ik ga ook guaw kijken! tot zo :cya:

post-31373-1136918022.jpg

Bewerkt: door !@STAN@!
Link to comment
Delen op andere websites

daar zijn echt geen botten joh, kijk maar eens naar een stukje land met die bruine modder, dat is dezelfde texture

ps: als rockstar botten bedoelde, zouden ze heus wel een 3d model van een skelet maken (net als in VC)

Bewerkt: door schno009
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...