ton Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 9 van de 10 keer dat ik gta vice city opstart krijg maar half beeld, hoe komt dit en wat kan ik daar aan doen Reageren
Gunslinger Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 9 van de 10 keer dat ik gta vice city opstart krijg maar half beeld, hoe komt dit en wat kan ik daar aan doen Hoe het komt weet ik niet. Maar je zou wel gta_vc.set kunnen verwijderen. Dat zou er voor kunnen zorgen dat je beeld weer goed komt te staan. Je kan het bestand hier vinden: C:\Documents and Settings\<ACCOUNT>\Mijn documenten\GTA Vice City User Files. Ik weet niet zeker of het werkt, maar de kans is vrij groot. Je zou GTA:VC ook een keer opnieuw kunnen installeren. Reageren
Crifox Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Wat bedoel je precies met half beeld ? Zou je misschien een screenshot kunnen maken? Dan kan ik een beter advies geven, omdat ik niet precies weet hoe het eruit ziet nu. Reageren
T@rget Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Je kan de nieuwste driver van je videokaart downloaden (zoek op site van fabriekant) Reageren
Dizcid Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 je moet de resolutie hoger zetten bij opties Reageren
ton Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 je moet de resolutie hoger zetten bij opties ik heb de resolutie verhoogd ,het beeld is veel beter geworden! van de 5 x dat ik heb opgestard ging het nog 1 x fout daar kan ik wel mee leven bedankt voor de reacties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.