Jump to content

Muziekmix

Recommended Posts

Geplaatst:

Ook maar eens een topic openen:

Ik verricht wekelijks vrijwillgerswerk achter de bar in een voetbalkantine en heb schreewend behoefte aan een leuke mix van een uur met feestmuziek. Wat is feestmuziek, tsja, gewoon leuke vrolijke nummers in een lange rij zonder onderbrekingen die ik op kan zetten en verder niets meer hoef te doen. Mag huidige muziek zijn, oude hits, apres-skihut, maakt niet uit. Leef je in in een gemiddelde sportkantine op zaterdagavond en zoiets moet het worden.

Zijn er wellicht leden die dit zouden kunnen maken (en dat ook zouden willen natuurlijk). Het liefste heb ik er elke maand een nieuwe, maar laten we niet overdrijven.

Enne: het hoeft vanzelfsprekend niet gratis.......

Geplaatst:

Bedoel je een groot bestand van een 30-tal liedjes van feest muziek achter elkaar?

Zoja, wil ik jou wel gratis helpen.

Ik heb hier nog goede feestmuziek liggen. :Y

Geplaatst:

@Tha Game Freak--> ja, zoiets bedoel ik (was voor mij ook laat gisteren). Gewoon een groot bestand met zo'n 30 a 40 nummers achter elkaar gemixed. Zou te gek zijn als je dat zou kunnen maken. Moeten we alleen even kijken hoe dat van jou bij mij komt. En nogmaals: het hoeft niet gratis hoor, je zal er toch een tijd mee bezig zijn....

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou het zelf ook kunnen maken, maar ik heb er helaas geen tijd voor... Wel de goede programma's. Je kan ook een party cd kopen, die zijn al helemaal aan elkaar gemixed. Neem bijvoorbeeld de Apres Skihut. Daar zijn er al erg veel van uitgekomen, en ze zijn vaak erg gezellig na een paar rondjes. ;)

In de kerstvakantie zal ik er eens voor gaan zitten. Een uurtje muziek moet zeker te doen zijn, maar het kost wel een paar dagen om het helemaal goed af te mixen.

Bewerkt: door Gunslinger

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...