the master gamer Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 ik weet een geinig spel,iemand moet een opdracht geven.. bijvoorbeeld een trucker, agent enz. en daar moet iemand dan een zo mooi mogelijk foto van maken. en hier posten.. (ik zelf kan helaas geen fotos maken want ik speel ps 2) ok de eerste opdracht is : maak een zo'n mooi mogelijke foto van een trucker Reageren
Ikkes Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik snap het niet helemaal. Mensen maken foto's en posten het hier en dan gaan we stemmen ofzo? Kan je iets duidenlijker zijn want ik snap het niet geheel. Ikkes Reageren
Upstream Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik snap het niet helemaal.Mensen maken foto's en posten het hier en dan gaan we stemmen ofzo? Kan je iets duidenlijker zijn want ik snap het niet geheel. Ikkes Je moet een foto maken van een trukker en hier posten, dan mag jij een opdracht geven wat er gefotografeert moet worden. . Ik zal kijken voor een trucker. Reageren
SilverDust Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 hier is een trucker ik denk dat deze goed is dus de volgende opdracht is fotografeer een tourist in een auto (ze hebben roze blouse met raar hoedje op meetal) Reageren
Upstream Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) ik had deze EDIT: gtaboooy was sneller en beter EDIT2: echt niet te vinden een tourist : Bewerkt: 26 november 2005 door DMWTM30 Reageren
the master gamer Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Je mag ook C.J. als een tourist kleden he.. en hem dan voor een camper fotograveren.. dat mag bij ze allemaal Reageren
SilverDust Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 tip in SF zijn veel toeristen en in LV je moet gewoon een toerist in een auto fotograferen ik zie die zo vaak Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 tip in SF zijn veel toeristen en in LV je moet gewoon een toerist in een auto fotograferen ik zie die zo vaak ik weet het erzijn er best veel Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Mag het ook zo een rugzak toerist zijn ? Reageren
Upstream Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik kan hem echt niet vinden Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Hoort dit eigenlijk niet op het graphics fora thuis Reageren
Flame^ Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Nee, dit hoort hier omdat het over SA gaat.Tevens wil ik geen offtopic reacties meer zien. Post gewoon een foto en de opdrachtgever zal zeggen of het goed/fout is. Ontopic dus! Reageren
SilverDust Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 nee een gewone toerist roze bouse klorte broek met hoed op in een auto ik zag er laatst 3 achter elkaar in een auto Reageren
Upstream Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Dat is hem :'D Volgende opdracht, een foto van een zwerver. Reageren
SilverDust Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 ik heb er al een LOL volgende opdracht fotografeer een sentinel (dat is een auto) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.