DaddyPimp Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Hey, Ik ben samen met een paar andere mensen van GTAForums.com een G-Unit Mod aan het maken, maar nu zijn er nogal veel mensen opgestapt, en hebben we besloten dat ik een crew samenstel, en dan samen met GTA_Gangsta' verder ga met de mod. Thanks To: Zeta1 Ozdeg Darkyyy GTA_Gangsta' MnE Tampaboy1049 Dodgeme Andy Aka Horv Hier een paar screens: (Updates Soon) DaddyPimp & GTA_Gangsta' Bewerkt: 26 november 2005 door DaddyPimp Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Hey, Het ziet er leuk uit man! Ik hoop dat ie snel klaar is Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ziet er erg vet uit, maar heb je dan geen 50Cent als speler? Reageren
Slimm Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ziet er zeker leuk uit, deze zou ik misschien nog wel willen downloaden! Misschien een idee om G-Unit auto's te maken? Auto's: Klik Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 En heel veel G-Unit Bling-Bling. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Ziet er zeker leuk uit, deze zou ik misschien nog wel willen downloaden! Misschien een idee om G-Unit auto's te maken? Auto's: Klik Daar ben ik al een beetje aan bezig, ik probeer Paintjobs of Textures van auto's te veranderen. MEDEDELING: Als je zelf ervaring hebt met Textures veranderen etc. meld je dan nu aan! Bewerkt: 26 november 2005 door DaddyPimp Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ziet er leuk uit. Word wel een leuke mod. GizmO Reageren
Velaro Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Vete mod,als hij af is zie ik nog wel of ik hem download Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Hier een paar screens omdat de eerste post anders wat rommelig werd: [/color] [/color] Bewerkt: 26 november 2005 door DaddyPimp Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Sorry voor dubbelpost, maar: Meld Je Nu Aan We hebben nog mensen nodig die textures in Sa kunnen veranderen. Dus heb je tijd en zin? Meld je dan aan. Bewerkt: 28 november 2005 door DaddyPimp Reageren
Mpp Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 ik zou het (mijn mening) leuker vinder als je een G-Unot mode zou maken maar jah G-Unit Is ookk leuk Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 ik zou het (mijn mening) leuker vinder als je een G-Unot mode zou makenmaar jah G-Unit Is ookk leuk Ik vind G-Unot wel zo droog, daar was al een mod over. Maar back on Topic. Meld Je Nu AanWe hebben nog mensen nodig die textures in Sa kunnen veranderen. Dus heb je tijd en zin? Meld je dan aan. Reageren
Blastov Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Mooi gemaakt Ik hoop dat die snel uit is Reageren
Mpp Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 alsie uit is mag ik hem dan gebruiken voor mijn G - Unit the movie Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 alsie uit is mag ik hem dan gebruiken voor mijn G - Unit the movie Moet ik even overleggen met de andere members.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.