Typhoon Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Chille screens! Ga zo verder man! Reageren
tha game freak Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Ik kan wel texturen en ik heb GTA3.img en PLAYER.img maar voor de rest nix van SA files. En van g-unit ken ik nix. Reageren
Mpp Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 sorry voor de dubbelpost maar is de mod dood ofzo Reageren
Flame^ Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 sorry voor de dubbelpost maar is de mod dood ofzo Er zit 1 dag tussen, een beetje geduld mag best wel. Ik vind het erg mooi en goed gedaan voor wat jullie nu al hebben! Het ziet er erg mooi uit, ookal ben ik niet zo'n fan van "G-unit" . KUTGW . Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 sorry voor de dubbelpost maar is de mod dood ofzo Ik vind het erg mooi en goed gedaan voor wat jullie nu al hebben! Het ziet er erg mooi uit, ookal ben ik niet zo'n fan van "G-unit" . KUTGW . Bedankt, alleen er is een grote kans dat de mod niet doorgaat . Er zijn momenteel erg weinig mensen mee aan het werken... Reageren
Mpp Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 ik wil wel maar ik ben niet zo goed nog een beginner maar ik kan het wel proberen Later .... Mpp Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik stop met de G-Unit Mod, er werkt (bijna) niemand meer aan, en computer van de leider van het team is gecrasht, dus is alles weg . Ik nu een nieuwe Mod gestart, samen met J$Maxim van GTAForums.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.