Jump to content

Virtual DJ

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie kent Virtual DJ?! Een programma om te mixen. ziie voor meer info op de Site. Het is een fijn programma en je kun er vanalles mee.

Zie ook de schreenshot:

virtualdj5sx.th.png

Geplaatst:

Ik ken het, ik heb het ook gehad.

Het is een lollig programma, maar om goed te gaan remixen, zou ik deze niet aanraden

Geplaatst:

Een programma wat hier erg op lijkt is OtsTurntables. Ik vind die wat fijner, het is iets overzichtelijker, en de kleuren zijn wat meer mijn smaak.

Wat ook het proberen waard is, is Ots CD Scratch 1200. Dit programma lijkt erg op Turntables, maar is dan voor cd's die in je cd- of dvd-speler zitten. Je hoeft de muziek dan niet naar je harde schijf te rippen. Het enige wat het programma doet is alle nummers op de cd bekijken, en er een klein bestandje van enkele kilobytes van maken.

Beide programma's zijn demo versies, voor de volledige versies betaal je, zoals we gewend zijn, de volle bak. :)

Geplaatst:

Volgens mij heb jij een oudere versie, gister was ik bij een feest en werd de muziek ook met dat programma geregeld, was zeker leuk om die effectjes te doen en te scratchen!

Maar geef mij iTunes, gewoon even snel je muziekje opzetten en klaar, Virtual DJ is wel ingewikkeld..

Geplaatst: (bewerkt)

Het programma heeft z'n voordelen en zijn nadelen. Maar je kunt er best leuk mee klooien en mixen

Volgens mij heb jij een oudere versie, gister was ik bij een feest en werd de muziek ook met dat programma geregeld, was zeker leuk om die effectjes te doen en te scratchen!

Maar geef mij iTunes, gewoon even snel je muziekje opzetten en klaar, Virtual DJ is wel ingewikkeld..

Offtopic: Zelf gebruik ik ook iTunes, voor m'n iPod

iTunes _O_

Bewerkt: door Ferre

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...