NandroDavids Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar dan krijg ik meer dan 10 pagina's met resultaten, dus ik vraag het maar even: Heeft iemand een tip hoe ik de 'Alley Oop' kan halen, hij wil maar niet lukken. (ik wil hem graag zelf halen, dus ik zet m'n savegame niet in het aanvraagtopic) Reageren
dafrenkieboy Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar dan krijg ik meer dan 10 pagina's met resultaten, dus ik vraag het maar even:Heeft iemand een tip hoe ik de 'Alley Oop' kan halen, hij wil maar niet lukken. (ik wil hem graag zelf halen, dus ik zet m'n savegame niet in het aanvraagtopic) he als je ff beschrijft wat je moet doen bij die missie wil ik je wel helpen, ik heb GTA nl al uitgespeeld , maar ik weet niet uit mn hoofd de titels van alle missies. Grtz Dafrenkieboy Reageren
Barcelona Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Je moet eerst op topsnelheid gaan, dan moet je naar de rechter kant van de jump rijden en dan ga je er op. En dan ga je van zelf een jump maken en probeer dan met je auto recht te blijven. Ga daarna in de pionen rijden, dan hebt je de test volbracht. Er is hier ook een filmpje van de auto test in dit topic, mischien kan dit filmpje je ook helpen. Als je de missie echt nooit lukt, dan kan je je savegame uploaden en dan je je savegame in dit forum posten. Veel succes! Reageren
Dizzee Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Je gaat zo snel mogelijk die ramp op langs de zijkant en dan laat je je gas los, dan draait je auto beter... Als je dan recht op je wielen komt, dan moet je 'pijltje vooruit' duwen om minder vlug over kop te gaan bij het landen. Je moet wel met de neus van de auto weg van de ramp tot stilstand komen. Veel oefenen en dan lukt het wel. Bewerkt: 26 november 2005 door Dizzee Reageren
NandroDavids Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Veel oefenen en dan lukt het wel. Klopt, hij is gelukt. Barcelona en Dizzee, bedankt voor de tips. Bewerkt: 26 november 2005 door NandroDavids Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.