Jump to content

Gun

Warrior

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,ik heb een tijdje geleden Gun gekocht.Ik wil nu de hunting missions doen.Maar ik weet niet waar de Grey Wolf zich verschuild ik heb elke berg doorzocht maar kan hem niet vinden weet iemand misschien waar die zit het liefst kaartjes

Bewerkt: door gta sa rulezzzzzzz
Geplaatst:

Ga naar het eerste dorpje (met dat bruggetje ervoor) hij loopt voor die brug. Als hij er niet is, ga dan het dorpje in en praat met die verkoper. Nu je met die verkoper gepraat hebt is die wolf er. Loop halvewege de brug en ga dan kruipend verder. Probeer hem door zijn kop te schieten met een pijl en boog. Hij zal weg rennen, maar schiet snel nog een paar pijlen op hem voordat hij weg rent. Mocht hij tog ontsnappen, keer dan terug naar die verkoper en praat weer met hem. Nu is die wolf er weer. (dit kun je blijven herhalen.)

Ik heb alle Hunting missie's al gehaalt, dus mocht jer niet uitkomen dan kan je het altijd aan me vragen. :)

Geplaatst:
Ga naar het eerste dorpje (met dat bruggetje ervoor) hij loopt voor die brug. Als hij er niet is, ga dan het dorpje in en praat met die verkoper. Nu je met die verkoper gepraat hebt is die wolf er. Loop halvewege de brug en ga dan kruipend verder. Probeer hem door zijn kop te schieten met een pijl en boog. Hij zal weg rennen, maar schiet snel nog een paar pijlen op hem voordat hij weg rent. Mocht hij tog ontsnappen, keer dan terug naar die verkoper en praat weer met hem. Nu is die wolf er weer. (dit kun je blijven herhalen.)

Ik heb alle Hunting missie's al gehaalt, dus mocht jer niet uitkomen dan kan je het altijd aan me vragen. :)

oke bedankt ik ga het gelijk uit proberen

Geplaatst:

Ik heb ook nog een probleempje....

Als je voor het eerst op een paard rijd....en je moet racen tegen je ''trainer''.

Dan druk ik om de 3 sec. op LShift (Spur), maar naar een tijdje zegt hij dat ik te hard rijd...(Het spel zegt dat)

Maar hoe kan ik dan winnen?

Want ik moet dan best lang w88 tot dat ik weer op volle kracht kan gaan spurren.

En dan is die trainer met allang voorbij!

Alvast bedankt voor hulp...

@ Crew, maak hier anders het Gun Missie hulp en andere dingen van?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb ook nog een probleempje....

Als je voor het eerst op een paard rijd....en je moet racen tegen je ''trainer''.

Dan druk ik om de 3 sec. op LShift (Spur), maar naar een tijdje zegt hij dat ik te hard rijd...(Het spel zegt dat)

Maar hoe kan ik dan winnen?

Want ik moet dan best lang w88 tot dat ik weer op volle kracht kan gaan spurren.

En dan is die trainer met allang voorbij!

Alvast bedankt voor hulp...

@ Crew, maak hier anders het Gun Missie hulp en andere dingen van?

Hou je wel nadat je (Spur) hebt gebruikt, die knop ingedrukt? Zo blijf je namelijk harder rennen. En als je denkt dat die knol weer wat vertraagt, dan geef je hem weer een tik (Spur).

In het begin geef je een tik en houd de knop (LShift) ingedrukt. je probeert vlak achter of naast die trainer te rijden. Vlak voor het eind geef je dan nog een paar tikken extra en je bent die trainer zo voorbij.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Succes.

:)

EDIT: Het spel zegt dat je langzamer moet gaan rijden, omdat als jij steeds op Spur drukt, dat je dan je paard dood trapt.

Bewerkt: door GTAspeler
Geplaatst:

Ik heb ook een vraagje over Gun, ik krijg die Magruder(die dikke) maar niet dood!! Of ik hem nou met mijn zwaard aanval, met mijn dual peacemakers er 10KG kogels inprop of met zo'n shotgun, hij gaat helemaal niet dood :duh: er gaat zelfs niks van zijn leven af :-( Iemand wat tips?

Geplaatst:
Ik heb ook een vraagje over Gun, ik krijg die Magruder(die dikke) maar niet dood!! Of ik hem nou met mijn zwaard aanval, met mijn dual peacemakers er 10KG kogels inprop of met zo'n shotgun, hij gaat helemaal niet dood :duh: er gaat zelfs niks van zijn leven af :-( Iemand wat tips?

Klopt knal er ong 23233 magazijnen op leeg. Dan gaat hij ergens boven met dynamiet gooien, de grootte staven dynamiet moet je uit de lucht shieten. Na dit ong 233234 keer gedaan te hebben zal het plafond instorten op ons Magruder. :clown:

Geplaatst:

Klopt knal er ong 23233 magazijnen op leeg. Dan gaat hij ergens boven met dynamiet gooien, de grootte staven dynamiet moet je uit de lucht shieten. Na dit ong 233234 keer gedaan te hebben zal het plafond instorten op ons Magruder. :clown:

Er is een maniertje om je die 23233 kogels niet te verknallen.

Eigenlijk is het heel simpel, ik had hem ook binnen 5 minuten dood.

Als je begint, zie je op de grond soort gijzers. Als die dikke jou richting komt gelopen, dan schiet je een pijl(brandend) op die gijzer. Die ontploft dan en als die dikke erop staat gaat hij langzaam dood. Herhaal dit een paar keer, tot zijn hele levensbalk op is.

De dikke zal nu idd op een soort platau onder de rotsen staan.

Schiet eerst de ventjes af die van de andere kant komen aan rennen. Als die dood zijn, probeer je zo dicht mogelijk bij die dikke te komen. En zoom in met je pistool. Schiet hem door zijn hoofd, en hij zal een staaf dynamiet werpen. Schiet deze uit de lucht met 'bullet-time'.

Het kan ook zo zijn dat hij er 3 tegelijkertijd gooit, in dit geval moet je even een eindje verop gaan staan en die dingen laten ontploffen.

Herhaal dit steeds (door zijn hoofd knallen + de dynamiet uit de lucht knallen)

En al gauw zal de boel instorten. En heb je hem gehaalt.

Zo bespaar je 23233 kogels en heb je hem iets sneller gehaalt.

Zijn harnas zorgt ervoor dat je hem nergens anders kunt raken, doe je dit tog is dat verspilling van je kogels.

Misschien dat je er wat aan hebt. :)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik kan die Wolf nog steeds niet vinden. :?

Ik heb echt bijna alles afgezocht.

Ik weet ook niet echt welk dorp je bedoeld Richard.

En weet iemand ook of je ergens in het spel de Grizzleybeer kan vinden?

En ook een Eland.

Zoja, kun je dan even uitleggen waar ik hem kan vinden. :D

De rest van de dieren heb ik wel gezien.

Wisten jullie ook dat er een Poema in zit. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Goed, nog één keer. Omdat jij het bent.

Je heb die straat tog, met die winkels en die bar? Bij dat bruggetje?

Je kunt daar ook missie's starten voor de sherif en de pony-expres. Praat met de verkoper waar je wapens enzo kunt kopen. Als je met hem gepraat hebt (je hoeft niets te kopen, je kan hem weer wegklikken.) en je loopt naar die brug dan zie je vanzelf de wolf. Zo nee, praat dan nog een keer met de verkoper en nu is die wolf er wel. Maar je moet natuurlijk wel eerst met die indiaan hebben gepraat, anders is de wolf er niet.

De grizzleybeer is ook één van de beesten die je moet doden. Deze mag je als enigste met je geweer afknallen. De Eland ben ik alleen in het begin, tijdens het jagen tegen gekomen.

Geplaatst:

Je bent een beetje laat Richard. :D

Ik heb het spel al zo goed als uitgespeeld.

En ja, Ik heb de ARMAX gebruikt. :$

Geplaatst:
En ja, Ik heb de ARMAX gebruikt. :$

Valt me zwaar van je tegen Michael :N

Dit spel is zo makkelijk, dat zelf jij hem nog wel zonder code's had kunnen uitspelen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

**Bump**

Sorry dat ik dit topic moet bumpen maar, hebben jullie ook van die rare bloedeffecten? Ik heb als het ware streepeffecten. Hopelijk ligt het niet aan mijn pc.

Geplaatst:

Ik heb hem wel dan niet op de pc, maar ik denk dat het wel aan je pc ligt. Op de ps2 heb ik geen strepen maar gewoon (zoals het hoort) bloed.

Ik heb het namelijk wel met andere spellen gehad. Ook op de pc, met plassen water dat ook strepen waren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...