Jump to content

Gun

Warrior

Recommended Posts

Geplaatst:

Het lijkt wel alsof het er zo uit hoort te zien. Maar volgens mij had ik ook nog wat van dat spattende bloed. Mhhmm... vaag.

Geplaatst:

Op de PS2 versie is dat bloed niet zo. :N

BTW: Ik heb Gun voor €55,- gekocht bij Bart Smit.

Nu kost hij daar €27,- :duh:

Bijna de helft goedkoper.

En ik heb Gun nu bijna een maand.

Had ik maar 1 maandje gewacht. :-(

Geplaatst:

Mag GTA-Sheep wat vragen? Ik heb Gun nog niet, maar loont het de moeite die 27 euro (27 euro Mazzeltje :schater:) uit te geven of niet. Hoor er wel goede berichten over, maar als jullie zeggen: niet doen, dan luister ik natuurlijk :Y

Geplaatst:
Mag GTA-Sheep wat vragen? Ik heb Gun nog niet, maar loont het de moeite die 27 euro (27 euro Mazzeltje :schater:) uit te geven of niet. Hoor er wel goede berichten over, maar als jullie zeggen: niet doen, dan luister ik natuurlijk :Y

Ik heb maar 1 ding te zeggen.

27 euro is hij echt waard.

Het is een heel mooi spel.

Ook soms erg grof en hard en dit vind ik juist mooi.

Die 55 euro die ik er voor heb betaald was hij ook waard. :Y

Geplaatst:

Ik heb hem dan wel gehad, maar als het moest dan zou ik er wel 27 € voor neerleggen. Omdat ik vind dat hij dat waard is.

Die 55 euro die ik er voor heb betaald was hij ook waard. :Y

*Proest!* :schater:

Geplaatst:
Mag GTA-Sheep wat vragen? Ik heb Gun nog niet, maar loont het de moeite die 27 euro (27 euro Mazzeltje :schater: ) uit te geven of niet. Hoor er wel goede berichten over, maar als jullie zeggen: niet doen, dan luister ik natuurlijk :Y

De storyline is wel een beetje kort. Maar het verhaal is goed, althans dat vind ik. Als je klaar bent heb je altijd nog de side-missions. Maar die zorgen niet voor veel afwisseling. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...