Johan O. Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 ik heb een raar beeld bij games, volgens mij ligt het aan me videokaart, en ja ik heb nieuwe drivers geinstalleerd. hier een plaatje: Reageren
Ikkes Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Welke videokaart heb je dan. En ik begrijp dqat je het alleen bij nieuwere spelletjes hebt? Ikkes Reageren
Johan O. Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) ik heb een Nvidia Geforce FX 5600 128 MB ik heb het bij Wolfenstein Enemy Territory (die is tog 2 jaar oud ofzo ?) en bij battlefield 2 (dat zijn de enigste waarmee ik speel momenteel) maar niet bij GTA SA ik had het eerst ook maar toen installeerde ik de nieuwste driver en het was weg, ik heb net de nieuwste driver geinstalleerd en hij doet nog steeds hetzelfde Bewerkt: 26 november 2005 door Johan O. Reageren
Matiscus Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 ik heb dit ook. Wel alleen, als ik naar een film kijk. en terwijl een spel speel. Reageren
Ikkes Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Aan de videokaart zal het niet liggen voor wolfenstein. Het kan zijn dat je kaart kapot is. Ik had zoiets ook maar dan allemaal rode pixels . Wat het ook nog kan zijn is: Te warm. Probeer eens een vantilator op je pc te richten en kijken of je het dan nog heb(Wel je kast open doen). Veel succes ermee! Reageren
Johan O. Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 ik denk dat ik eerst nog ff langs de winkel ga, want ik heb nog garantie en zo niet dan koop ik wel een XFX GeForce 7800GTX 512MB PCI-e XXX Ed. maar bedankt voor jullie reacties, als je nog iets toe te voegen heb post maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.