San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Dank je wel, Ruurd, maar weet iemand nog het nut van deze plek? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Het nut van die plek is duidelijk lijkt mij, die dam is er om stroom te maken. Door mede van die machines die erin staan is er stroom. In China/Japan is ook een hele grote dam, daar is hij waarschijnlijk opgebasseert. Door de missie "Dam and Blast" krijgt de stad nu geen stroom meer , Ruurd31.. :'D Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Maar na die missie weer wel. Reageren
Blizz Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 huh ik heb nog nooit op die plaats gelet Reageren
Upstream Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) In amerkia stikt het van die dingen. deze en deze Bewerkt: 26 november 2005 door DMWTM30 Reageren
Fireman Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Misschien kan iemand met een mod een hoofdkwartier van maken ofzo? Ja ik kan dat wel ligt eraan wat je er mee wilt doen gewoon een paar geweren neerleggen enzo kan ik wel, best wel goed idee trouwens Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Kan iemand zo'n mod maken? Reageren
Blizz Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 ik ben er geweest kwam er voorbij en ik zeg zal eens zoeken waar het is en vond het direct maar er is er niks te beleven Reageren
GrandTheftMart Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Waar kan ik de deuir vinden? Heb er al vaak omheen gelopen maar zie nergens een gele marker ofzo dat ik naar binnen kan :S Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Bij dit gebouwtje is de rode marker (in 3hoek): Je ziet hem niet omdat ik te ver weg sta. Als je ervoor staat zie je hem vanzelf wel, veel plezier erin . Ruurd31.. :'D Reageren
GrandTheftMart Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Bij dit gebouwtje is de rode marker (in 3hoek):Je ziet hem niet omdat ik te ver weg sta. Als je ervoor staat zie je hem vanzelf wel, veel plezier erin . Ruurd31.. :'D Aha ok, ik zat bij die deuren onderaan de dam te kijken Bedankt Reageren
Fireman Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Bij dit gebouwtje is de rode marker (in 3hoek): Je ziet hem niet omdat ik te ver weg sta. Als je ervoor staat zie je hem vanzelf wel, veel plezier erin . Ruurd31.. :'D Aha ok, ik zat bij die deuren onderaan de dam te kijken Bedankt Dit is idd erg raar sinds dat je in de missie daar beneden de generator hall ingaat, nogal verwarrend. Maar General Lee ik zei dus dat ik zon mod kan maken. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 deze Deze lijkt er sprekend op. Hier is hij dus op geinspireerd! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Dat is hem echt, want in de midden zie je dat ene ding. Die ook je op de dam in San Andreas ziet . Ruurd31.. :'D Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Maar ik denk wel dat er in SA er meer staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.