tha game freak Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik heb buttons, achtergronden enzo voor mijn IPB skin. Alleen is mijn vraag:Is er een speciale skin generator ofzo voor IPB? Reageren
Froop Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Google is het antwoord. Reageren
rick15465 Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Hier heb je misschien wat aan:Ik zoek nog verder want hier kun je maar gewone skins mee maken. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Hier heb je misschien wat aan:Ik zoek nog verder want hier kun je maar gewone skins mee maken. ja ja je maakt ze niet eens zelf je maakt ze in photoshop met een size onder de 1000px ander komt hij buiten je beeldscherm meestal iets van 100x30 dan krijg je wel mooi effectje beetje dingetjes toevoegen en dan editen in css IPB 2.xx.xx is moeilijker dan IPB 1.3 die is gemakelijker werkt bijna het zelfde als invisionfree. Reageren
tha game freak Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 @ rick, froop gaf die link ook al. @ supremecars, hoe doe je dat dan? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Je kunt ook gewoon de bastaande skin veranderen, door het plaatje op te slaan, te bewerken, en dan gewoon replacen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 dat word genoemd rippen rippen is verboden en word als illegaal bevonden. dus dat zou ik maar vergeten Reageren
Upstream Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Dat is niet rippen, rippen is iets letterlijk overnemen van iemand anders. Ik citeer Je kunt ook gewoon de bastaande skin veranderen, door het plaatje op te slaan, te bewerken, en dan gewoon replacen. Te bewerken, dat is niet letterlijk alles kopieren. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 dan is het nog steeds rippen je gebruikt iemands base die hij heeft gemaakt maar laten we er maar over op houden :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.