Jump to content

Help , ik heb een virus

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi ,

Ik heb sinds kort in een virus in mijn computer.

Ik heb de virus ontdekt doen ik Battlefield 2 wou spelen.

Toen ik Battlefield 2 ging op starten , toen ging de computer zich zomaar opnieuw opstarten.

Ik heb mijn virus scanner al gebruikt , en die heeft waarschijnlijk alle virussen verwijderd .

Maar toen ik Battlefield 2 weer ging opstarten , toen viel mijn computer gewoon weer uit.

Wat kan ik nu nog gaan doen?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dit bij nogal mensen gehoord. Dat Bff2 opstart en uitvallen. Dat is geen virus. Het heeft te maken met je systeem. Update je drivers is van je grafische kaart. En moederbord. Dat zou misschien kunnen helpen. Het kan ook zijn, als je de illigale versie hebt. Dat het daarom is. Ik raad je aan je drivers is te updaten.

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:

Waarom heeft mijn computer dan wel een aantal virussen gevonden?

-----------------------------------

Ik ben nu bezig met de niet instalatie van battlefield 2!

Geplaatst: (bewerkt)

Er zijn altijd wel virussen aanwezig op je PC die niets doen... alleen bij deze grondige scan heeft hij ze gevonden

Ik ook raad je aan om bff2 te deinstaleren en dan opnieuw te installeren , ik heb dit ook eens aan de hand gehad (wel met 'n ouder schietspel ,) en zo was het opgelost

Bewerkt: door crappyshitdude
Geplaatst:

Dit is geen virusprobleem maar gewoon windows die automatisch je pc restart na een systeemfout. Je drivers updaten is een optie, maar als het probleem zich dan nog blijft voordoen kan het wel is erger zijn...

bv. kapotte hardware, corrupte software oid.

iig zet de optie De computer automatisch opnieuw opstarten is uit (Eigenschappen Deze Computer -> Geavanceerd -> Instellingen van Opstart - en herstelinstellingen en dan te vinden onder Systeemfouten)

restart.png

Dan heb je de mogelijkheid om de error te bekijken (je krijgt ipv een restart een bluescreen)

Meld je error hier ook maar ff...

Succes :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...