Jump to content

m4

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat had ik ook met de camera na de missie Badlands, maar het is dan denk ik een bug, maar het is toch mooi dat je een M4 met oneindig kogels hebt?

Geplaatst:

Als je erg veel kogels hebt, zo rond de 10000, dan zal de hoeveelheid even verdwijnen. Normaal zou je het terug moeten zien als je veel kogels gaat verbruiken...

Geplaatst:

Zeker dat je die cheat niet gebruikt hebt ? Schiet eens zo lang je kunt,als het weer onder de 10000 kogels is zal het weer verschijnen

Geplaatst:

Hallo

Ben je mischien naar Ammunation gegaan?

En daar dan de hele tijd de Shooting-Range in en uit gegaan ?

Dan krijg je een glitch ! Trouwens heel erg handig.

Als je in het begin van het spel bent, dan kun je bij

shotgun, ak-47 ( of m4 ) en Uzi oneindig ammo krijgen !

( Je kunt dit alleen doen met een sawn-off shotgun )

Geplaatst:

Het is waarschijnlijk een Glitch,

Als je er vanaf wilt, kun je het beste het volgende doen:

Je ruilt je M4 om tegen een AK47, nu zul je voor de AK47 waarschijnlijk wel kunnen zien hoeveel kogels je nog over hebt...

Misschien ben je doodgegaan tijdens een missie waarbij je een M4 moest gebruiken?

Hetzelfde geld voor de missie met Big Smoke, "Just Bussiness" Waarbij je op een Motor moet onsnappen aan de russen, als je deze missie faalt, zul je ook voor het Machinegeweer oneindige kogels hebben, totdat je de missie wel haalt :)

Geplaatst:

O dat had ik ook bij een wapen dat was na een missie(weet ff niet meer hoe die heet) maar dan zit je bij Big Smoke 8er op een motor en moet je drive-by's verrichten. Na die missie kon ik zoveel schieten als ik wou en de kogels gingen niet op! En ik had geen Cheat gebruikt;)

Geplaatst:
O dat had ik ook bij een wapen dat was na een missie(weet ff niet meer hoe die heet) maar dan zit je bij Big Smoke 8er op een motor en moet je drive-by's verrichten. Na die missie kon ik zoveel schieten als ik wou en de kogels gingen niet op! En ik had geen Cheat gebruikt;)

Dit is in dit zelfde topic verteld (zie quote hieronder), het gaat hier om de missie '''Just Bussiness''.

Hetzelfde geld voor de missie met Big Smoke, "Just Bussiness" Waarbij je op een Motor moet onsnappen aan de russen, als je deze missie faalt, zul je ook voor het Machinegeweer oneindige kogels hebben, totdat je de missie wel haalt :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...