Argon Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik ben dus juul, ik ga een gaming site beginen. Denk nu niet direkt "gaming => reclame => " (het is ook niet omdat het me'n eerste topic is dat je me direkt een waarschuwing/ban moet geven) Ik ga geen reclame maken, dat kan ik zelfs niet omdat de site nog niet bestaat :$ maar ik zou van jullie graag een paar ideetjes horen. Samengevat: Ik zoek ideetjes voor een gaming site (over games zoals GTA San Andreas, Vice City, Cal of duty, need for speed,...) Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 GTA 3 GTA VC GTA SA Burnout: Revenge NFS: MS Tony Hawk: American Wastland Reageren
Argon Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Nee, ik denk dat ik de vraag wat onduidelijk heb gesteld. Ik zoek dus ideetjes, waarmee ik bedoel functies die de site moet hebben bv. per game systeem vereisten, auteur, gamenaam, rating. tonen. En een re/pre-view systeem. Reageren
Upstream Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Poll, rating is leuk, inlogsysteem zodat je reacties kan geven op een re/preview. Reageren
tha game freak Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik zou wel willen meehelpen; ik heb zelfs nog een .be game domein naam liggen als site goed wordt. Reageren
Upstream Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik zou wel willen meehelpen; ik heb zelfs nog een .be game domein naam liggen als site goed wordt. Moet hij wel php toegankelijk zijn denk ik... Reageren
Argon Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Ik zou wel willen meehelpen; ik heb zelfs nog een .be game domein naam liggen als site goed wordt. Moet hij wel php toegankelijk zijn denk ik... add me effe op msn tha game freak EMAIL ADRESSEN POSTEN IS NIET TOEGESTAAN, maar hij kan ook gewoon doorgelinkt worden want ik heb al hosting Bewerkt: 27 november 2005 door Silverwing Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik wil wel meehelpen hoor juldr! Ik voeg je ook toe op MSN ok? Groeten Gtaboy107. Reageren
Argon Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 ik zal als de site bijna klaar is screenshots tonen zodat jullie de navigatie en de functies kunnen zien dan krijgen jullie mss meer ideeen Reageren
Upstream Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Ja, laat zien. Ik ben heel benieuwt. EDIT: oh, als de site bijna klaar is. Sorry, zag dat over het hoofd. (heb ik veel de laatste tijd) Bewerkt: 28 november 2005 door DMWTM30 Reageren
Argon Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2005 klik hier voor de site (het is geen reclame ofzo, want er staat nog geen info op en geen layout dus niemand blijft er rondhangen maar als iemand tips heeft zeg het dan hier Reageren
Samurai Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 goede site, alleen nog vormgeving en kleur.. Reageren
Grove St. Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Kleur en wat mooiere frames. Dit is een standaard frame Leuke ideetjes: - prijsvragen. Prijs: een game - Review/preview - Forum - goed geupdate - Cheats van games - rate list - demo te download Reageren
Argon Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Euhm, ik werk niet met frames ten eerste en ten tweede hier gaat het om de scripting en niet om de "vormgerving en kleur met wat mooiere frames" (ik gebruik nu geen frames trouwens die zijn enorm amateuristich). En re/preview is er al een forum ook. En goed geupdate is geen idee voor de site dat komt er zowiezo. Maar wel bedankt voor deze ideetjes: - Prijsvragen - Cheats van games - Rate list - Demo te download Reageren
The Mafia Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Hoort dit topic niet in Computer Talk het is niet echt onzin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.