Jump to content

gaming site


Argon

Recommended Posts

Ik ben dus juul, ik ga een gaming site beginen. Denk nu niet direkt "gaming => reclame => :slotje: " (het is ook niet omdat het me'n eerste topic is dat je me direkt een waarschuwing/ban moet geven) Ik ga geen reclame maken, dat kan ik zelfs niet :) omdat de site nog niet bestaat :$ maar ik zou van jullie graag een paar ideetjes horen.

Samengevat:

Ik zoek ideetjes voor een gaming site (over games zoals GTA San Andreas, Vice City, Cal of duty, need for speed,...)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Argon

    20

  • Grove St.

    7

  • ironmode

    5

  • S-te-Fan

    4

Nee, ik denk dat ik de vraag wat onduidelijk heb gesteld.

Ik zoek dus ideetjes, waarmee ik bedoel functies die de site moet hebben bv.

per game systeem vereisten, auteur, gamenaam, rating. tonen. En een re/pre-view systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel willen meehelpen; ik heb zelfs nog een .be game domein naam liggen als site goed wordt. :sigaar:

Moet hij wel php toegankelijk zijn denk ik...

add me effe op msn tha game freak EMAIL ADRESSEN POSTEN IS NIET TOEGESTAAN, maar hij kan ook gewoon doorgelinkt worden want ik heb al hosting

Bewerkt: door Silverwing
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Euhm, ik werk niet met frames ten eerste en ten tweede hier gaat het om de scripting en niet om de "vormgerving en kleur met wat mooiere frames" (ik gebruik nu geen frames trouwens die zijn enorm amateuristich). En re/preview is er al een forum ook. En goed geupdate is geen idee voor de site dat komt er zowiezo.

Maar wel bedankt voor deze ideetjes:

- Prijsvragen

- Cheats van games

- Rate list

- Demo te download

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...