GTA Fanaat Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Je site ziet er al wel leuk uit! Ga zo door! Reageren
Argon Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 ja maar er zijn nog een paar probleempjes met iets dat je images kan uploaden en ze dan aanroepen in bbcode zoals: [image=1] en dan zou hij image 1 moete tonen maar het probleem is dat die dan boven men tpl parser's output word geplaatst :s Reageren
Argon Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) Voila dan heb ik de scripting hierbij nog is geupdate: voor de gene die niet willen zoeken naar de link in de vorige posts edit: als er een moderator dit topic idd dan naar het pc talk forum wil verplaatsen. >>> Door GTA-Sheep: Uw wens werd vervuld. Topic thans te vinden in het PC Talk Forum<<< Bewerkt: 11 januari 2006 door GTA-Sheep Reageren
Grove St. Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Het is een klein beginnetje, van het vele werk. Reageren
Argon Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 hij staat nu op www.gcforum.be (als ik geen link mag plaatsen haal hem dan weg want dit is niet om reclame te maken aangezien er toch nog geen info opstaat) Reageren
ViceAgent Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Als je site wat beter wordt prijzen uitreiken: Beste Game 2006 Beste Reviewer 2006 Enzovoorts, netzoiets als GTA-Forum Awards maar dan uitgebreider.. En misschien mag ik niet zeuren maar de name Game City is niet zooo origineel Verder; de skin is supermooi! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Voila dan heb ik de scripting hierbij nog is geupdate: voor de gene die niet willen zoeken naar de link in de vorige posts edit: als er een moderator dit topic idd dan naar het pc talk forum wil verplaatsen. Die link doet het niet . Is dat alleen bij mij zo? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Bij mij werkt hij ook niet, deze werkt wel: http://gc.kwikhosting.nl/ Reageren
Blu3ice Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Een inschrijvingsmogelijkheid om in te loggen, een gamescollectie aan te leggen, mailinglijst, ... Als je afbeeldingen via Photoshop nodig hebt, PM me dan! Suc6 Blu3ice Reageren
Ferre Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik vind een inlogsysteem ook wel leuk Mooie site, en mooie skin Ferre Reageren
Argon Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Ja ik ben hem ook grotendeels aan het hermaken nu, en ik ga in plaats van ipb te gebruiken snel zelf een forumpje in elkaar flanzen, dan is alles zelf gemaakt. Dit komt er nog bij - inlog systeem (rees af) - eigen forum - poll - persoonlijk menu voor leden - mailing list - game van de maand Edit: De server is even onbereikbaar omdat deze word verplaatst naar een andere locatie. Bewerkt: 14 januari 2006 door juuldr Reageren
ironmode Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Inlog? Bewerkt: 8 februari 2011 door ironmode Reageren
Argon Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 @kiranbraan: was deze topic niet al heel oud En ja de 1ste versie is af en het design bijna als het zover is zien/horen jullie het wel. Reageren
ironmode Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Gegroet Bewerkt: 8 februari 2011 door ironmode Reageren
Argon Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik ben al een tijdje bezig met de V1.0 (de vorige was de v0.x.x) en er zijn al een paar dingen serieus veranderd zoals de game fiche: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.