SWYV Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 djeezes, call of duty 3 is een race spel????? het is eigenlijk een first person shooter geloof ik dus FPS Reageren
Argon Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 OMG, dat is een test versie en ik zet er maar snel wat gegevens in hoor :$ Reageren
ironmode Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Ziet er goed uit .. @ Gunslinger .. Was niet boos bedoeld hoor alleen als correctie. ps. wat is bumpen trouwens ? ben niet echt forum expert.. juuldr kan ik helpen met iets ? Bewerkt: 8 februari 2011 door ironmode Reageren
Argon Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Nee, ik doe alles zelf dan weet ik hoe het hele systeem in elkaar zit. Reageren
ironmode Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) is Bewerkt: 8 februari 2011 door ironmode Reageren
Argon Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Ja, en over een aantal seconden komt er een nieuwe template op die site want die vorige was lelijk! Edit: de template is gewiseld Bewerkt: 12 maart 2006 door juuldr Reageren
ironmode Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) dv Bewerkt: 8 februari 2011 door ironmode Reageren
Argon Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 bedoel je dit Maar nu terug ontopic. Zouden jullie als gamers meer info over een game nodig hebben op zo'n pagina waarvan ik die screen toonde. Reageren
Argon Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ondertussen ben ik opnieuw begonnen met de scripting omdat ik een tijdje geleden een heel lichte, snelle, goede core heb gemaatk voor een ander project (hier zullen jullie nog wel over horen). Nu heb ik de game fiche zo goed als afgemaakt vanmorgend nadat de werken aan de scripting lang hebben stilgelegen. Hier is de screen: (De informatie die in deze screenshot zichtbaar is is deels fout!) Hebben jullie nog tips voor me voor de game fiche? Reageren
Rullez Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 ik zou gerust wel willen helpen op je site forum maar dan moet je me wel admin maken Reageren
Argon Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 ik zou gerust wel willen helpen op je site forum maar dan moet je me wel admin maken Sorry hoor, maar ik heb al CREW en ik neem zeker niet zomaar iedereen aan en zeker als ze me nog een beetje gaan bevelen (... maar dan MOET je ...). Ik neem ook geen moderators of redactie leden aan omdat ik deze al genoeg heb. Misschien kan je een beetje ontopic blijven en antwoorden op de vraag (of er nog iets extra bij moet op die game fiche) i.p.v. offtopic te gaan. Reageren
Grove St. Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Misschien leuk avatars maken over bepaalde games en die catogariseren. Reageren
Yohan Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Van Windows, PC maken... En GameCube toevoegen... Verder dacht ik dat Electronic Arts iets anders is dan EA, is een een brand of Electronic Arts staat er bij die games beetje vaag.. Reageren
Le MrG Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Van Windows, PC maken...En GameCube toevoegen... Verder dacht ik dat Electronic Arts iets anders is dan EA, is een een brand of Electronic Arts staat er bij die games beetje vaag.. E A = Electronic Arts, het is gewoon een afkorting Reageren
Argon Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Jullie snappen het duidelijk niet het is een systeem dat ik zelf ontwikelt heb om een console ofzo toe te voegen is maar even in de database iets toevoegen = 30sec. werk. Maar Grove ST. bedoel je per categorie of bijvoorbeeld voor de GTA reeks etc.? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.