Grove St. Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Jullie snappen het duidelijk niet het is een systeem dat ik zelf ontwikelt heb om een console ofzo toe te voegen is maar even in de database iets toevoegen = 30sec. werk.Maar Grove ST. bedoel je per categorie of bijvoorbeeld voor de GTA reeks etc.? Je hebt verschillende games bijvoorbeeld: BLACK, Gun, FRWL, enz.... Als je voor die games nou leuke ava's zou maken en die op een download page zet ( waarvoor je je eerst moet inloggen, dus meer members die terug komen ). Of bijv. bij de reviews een link: Avatars Gun enz... En andere downloads, zoals wallpapers screensavers, flash intro's over bepaalde games maken.. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) . Bewerkt: 9 juli 2006 door stefaneke Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Reclame is verboden, en ik zie Joriz al in de gebruikerslijst onderaan dit topic Bewerkt: 1 juni 2006 door Grove St. Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) No Problem, als je nieuw bent dan weet je nog niet alles. Daarom verwijs ik je graag door naar: Regels Daar staat in wat mag, en wat niet mag. Veel plezier op het forum verder Bewerkt: 1 juni 2006 door Grove St. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) sorry hoor maar dit wil ik nog effe kwijt. als je ruimte nodig hebt voor een site zit je bij gmail goed want je hebt er 2730 mb aan opslagruimte als je dan een bestand naar jezelf mailt en dan linkt naar je site kun je een grote site bouwer!(dit is geen reclame maar een advies!) Ik ben niet nieuw maar ik heb al lang niet meer op dit forum gezeten Trouwens, vanuit welke hoek moet je die site bekijken? 800 bij 600 pixels of iets hoger? en wat jammer is je gebruikt een hele lichte kleur (mischien komt dat wel door mij) en dat zie je het niet goed (overigens prima site) Bewerkt: 1 juni 2006 door stefaneke Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) sorry hoor maar dit wil ik nog effe kwijt.als je ruimte nodig hebt voor een site zit je bij gmail goed want je hebt er 2730 mb aan opslagruimte als je dan een bestand naar jezelf mailt en dan linkt naar je site kun je een grote site bouwer!(dit is geen reclame maar een advies!) Ik ben niet nieuw maar ik heb al lang niet meer op dit forum gezeten Oke, bedankt voor de tip. Maar daar gaat dit forum niet over. Het gaat over Argon's website en wat er nog bij kan komen, ideeen dus. Bewerkt: 1 juni 2006 door Grove St. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) ja maar ik weet nog steeds niet hoe ik de site het beste kan bekijken en wat was de url ook al weer? Bewerkt: 1 juni 2006 door stefaneke Reageren
Argon Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 ja maar ik weet nog steeds niet hoe ik de site het beste kan bekijken en wat was de url ook al weer? De site is nog niet voor het publiek te bekijken. Als dat zo is dan zal ik de V1 wel tonen, zodat jullie kunnen zeggen of dat jullie het een goede gaming Community vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.