need my speed Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2005 DAT STAAT ER NIET!!! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) Ik zet hem wel effe op internet voor je. Je weet hopelijk hoe Rapidshare werkt. Ik heb toch Turbo Upload gebruikt, werkt bijna het zelfde als Rapidshare. Link: Klik maar Bewerkt: 9 december 2005 door flitskikker Reageren
need my speed Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Ja, ik weet hoe Rapidshare werkt. En nog bedankt. Reageren
Daedalus Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Die is ook traag, zeg. Hij gaat nu met 10 kBps. Rapidshare gaat vaak zeker 10x zo snel. Oh, hij is net voor het gemak naar 1.4 kBps gesprongen. En nu doet hij helemaal niks meer. En nu is hij gestopt en wil hij niet meer verdergaan. Reageren
need my speed Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) En hoe moet ik Fututro FM downloaden? Via die site. EDIT: Ik weet het al. Bewerkt: 10 december 2005 door need my speed Reageren
7ulian Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Nou, je kan dat rapidshare ding doen maar wat ik probeerde te zeggen is dat je de radiozenders op DE CD kan vinden, die geluiden van KILLLLL FRENZY staan op je harde schijf, ik heb het over de CD, de CD, niet de harde schijf. de radiozenders staan op je CD okee? dus je opent de CD dan kijk je daar naar de map GTAdio Reageren
Daedalus Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Ja, maar het gaat hier over de gedownloade versie. Daar zit geen CD bij Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) Dan staat ie wel op de harde schijf C:/Program Files/GTA2/Data/GTAudio/5.wav Bewerkt: 21 december 2005 door flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.