Jump to content

[VC]skin probleem: unhandeled exeption

Recommended Posts

Geplaatst:

ey, ik heb mijn eigen skin gemaakt voor VC. Maar als ik in het begin de skin wil kiezen dan gebeurt er niks maar ik krijg wel zo'n geluidje. Als ik het spel dan verklein het ik een unhandeled exeption. Dit gebeurt ook als ik het spel laad.

Is hier een oplossing voor?

Geplaatst:

Ik denk dat dit niet te maken is,de skin is volgens mij gewoon fout.

Je kan ook proberen te kijken of het wel als bmp is opgeslagen.

Veel Suc6

Geplaatst:

Ja, ik heb namelijk rechtstreeks vanuit de map heb ik hem bewerkt met paint en toen gewoon save gedaan en niet save as.

Geplaatst:
Ja, ik heb namelijk rechtstreeks vanuit de map heb ik hem bewerkt met paint en toen gewoon save gedaan en niet save as.

Dat is bij mij met GTA3 gebeurd. Als je gta3 skins wilt spelen moet je altijd de orginele player1 skin in je skins map hebben staan, anders doet hij het niet. Bij mij oplossing: Opnieuw instaleren.

Geplaatst:

Ja, ik heb hem erin laten staan, maar als ik er eentje wil kiezen loopt hij vast (ik krijg het kiesscherm wel maar als ik op de skin druk loopt hij vast) en ik heb al 10 keer opnieuw geinstaleerd.

Geplaatst:

Heb je nog andere mods geinstalleert staan? Is het plaatje wel 16Bits? (normaal wel als je de gewone hebt aangepast).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...