bigG Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 ey, ik heb mijn eigen skin gemaakt voor VC. Maar als ik in het begin de skin wil kiezen dan gebeurt er niks maar ik krijg wel zo'n geluidje. Als ik het spel dan verklein het ik een unhandeled exeption. Dit gebeurt ook als ik het spel laad. Is hier een oplossing voor? Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik denk dat dit niet te maken is,de skin is volgens mij gewoon fout. Je kan ook proberen te kijken of het wel als bmp is opgeslagen. Veel Suc6 Reageren
bigG Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ja, ik heb namelijk rechtstreeks vanuit de map heb ik hem bewerkt met paint en toen gewoon save gedaan en niet save as. Reageren
tha game freak Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Hij moet volgens mij ook de exacte grootte behouden, heb je dit gedaan? Reageren
bigG Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ja dit heb ik gedaan, nogmaals, ik heb de orginele genomen, aangepast qua kleuren en gesaved. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ja, ik heb namelijk rechtstreeks vanuit de map heb ik hem bewerkt met paint en toen gewoon save gedaan en niet save as. Dat is bij mij met GTA3 gebeurd. Als je gta3 skins wilt spelen moet je altijd de orginele player1 skin in je skins map hebben staan, anders doet hij het niet. Bij mij oplossing: Opnieuw instaleren. Reageren
bigG Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ja, ik heb hem erin laten staan, maar als ik er eentje wil kiezen loopt hij vast (ik krijg het kiesscherm wel maar als ik op de skin druk loopt hij vast) en ik heb al 10 keer opnieuw geinstaleerd. Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Heb je nog andere mods geinstalleert staan? Is het plaatje wel 16Bits? (normaal wel als je de gewone hebt aangepast). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.