Jump to content
Geplaatst:
comment_274824

Speel jij nog GTA1 ?

De wortels van de serie liggen dan wel hier, maar de eerste top-down GTA (ook de eerste GTA) die ik speelde was GTA2, en die vind ik nog altijd de beste top-down GTA.

• Reacties 67
  • Bezichtigingen 11.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_294751

Jullie spreken hier alleen maar over San Andreas, terwijl er ook nog Vice City en Liberty City zijn.

Ik denk dat de GTA-reeks z'n hoogtepunt bereikt heeft met GTA: San Andreas.

Want als ze er nog één willen maken, moeten ze deze keer een hele nieuwe stad ontwerpen.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_316370

GTA San Andreas zou nergens zijn zonder de voorouders GTA en GTA2. En die Multiplayer van San Andreas is een geintje vergeleken met de multiplayer van GTA en GTA2. :schater:

Geplaatst:
comment_316630

Gta I en II zijn hartstikke vet! Het was het eerste spel waar ik aan verslaafd raakte. Met de andere gta's heb je veel minder lol als Gta I of II. Zo, ik heb mijn woordje ook weer gedaan.

(je beledigt gta :Y )

Geplaatst:
  • Auteur
comment_317119
Gta I en II zijn hartstikke vet! Het was het eerste spel waar ik aan verslaafd raakte. Met de andere gta's heb je veel minder lol als Gta I of II. Zo, ik heb mijn woordje ook weer gedaan.

(je beledigt gta :Y )

Ik beledig GTA niet. Ik vind GTA2 nog altijd de tofste GTA (humor) en zonder GTA1 zou er geen GTA2, 3, VC enz. zijn.

• 4 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_347683

Als ik GTA 1 niet had gekocht in die tijd.

Dan zat ik hier waarschijnlijk niet op

Door GTA 1 is (bijna) iedereen verslaaft geraakt aan GTA

Je kan pas oordelen over GTA als je ze allemaal wel een keer hebt gespeelt! :bier:

Geplaatst:
comment_349337

door gta 1 ben ik een gta fan geworden :Y:clown: en toen had ik gta londen gekocht en dan gta2 en dan gta 3 en dan gta vice city en dan san andreas en dan liberty city stories had ik gekocht. dus als ik gta 1 niet had had gespeeld. dan was ik ook geen fan geworden van de gta reeks.

Geplaatst:
comment_351042

Bij mij is het zo, ik heb heel lang GTA2 gespeeld, en ik raakte er erg verslaaft aan, maar dat was wel lang geleden zeg :clown: Ik weet er helemaal niks meer van :bonk: Toch was dit het eerste spel waaraan ik verslaaft raakte, ook vond ik het leuk omdat je echt veel mogelijkheden had voor die tijd, kijk naar de games die er toen waren, toen het net uitkwam, allemaal bagger vind ik. GTA1 heb ik nooit echt gespeeld, dus daar heb ik niks over te zeggen. De vetste GTA is gewoon San Andreas. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_359521

toen ik nog 6 was speelde ik gta al op ps1 en dat waren gta 1 en 2 :puh:

nou ik vvind se lauw ik ben er mee opgegroeid :puh: ik van alles gta leuk

dus ...

ik heb alleen london niet gespeeld want die was nergens te kkoop :puh:

en ik wou gister nog gta 1 spelen want ik heb nu heel lang ps2 :puh:

maar ik sag hem nergens :-(

kon ik hem niet spelen :-(

maarja later he :cya:

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_426447

Ik speel Gta 1 nog wel is en Gta londen en 2 ook nog wel is maar niet zo vaak het is wel melig hoe het er uit ziet vroeger toen ik 7 was kreeg ik deel 1 voor me verjaardag toen was die net uit was er fokking blij me maar nu ne nie eg meer zo blij als toen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.