DenkaanHenk Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Soms speel Ik GTA 1 en GTA Londen. Maar bij GTA Londen maken die politie auto's geen leuk geluid. Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Waarom? Omdat het een van de weinige spellen is die men PC'tje kan draaien Maar ik had het al eerder gespeeld hoor .. Op Ps1 denk ik zelfs Reageren
Gino99 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Ik speel mhet afentoe omdat het toch maar de eerste Gta is en toch wel grappig dat Top Down View Reageren
weci Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Ik speel het meestal als tijdverdrijf. Als ik niks anders te doen heb. :$ Reageren
michaelfivez Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Ik ben gta1 nu aan hetdownloaden van de rockstar site (13 % complete). HEt is toch 400 mb dus het moet te doen zijn. Ik zal het spelen om mijn eigen pc, die is iets ouder en kan sa niet aan. En op de nieuwe is een pass, want volgens mijn ouders speel ik teveel. Ik maag maar 2 u per dag. Dus nu kan ik ook gta op mijn oude pc spelen Reageren
hank_187 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Toen GTA 1 uitkwam was er nog niets zoals deze game. Ik heb hem toendertijd van crazybytes 18 (zonder de audio track) en heb die game echt maaaaaad veel gespeelt. UIteraard uitgespeelt zonder codes, maps gedownload en nieuwe cars geimporteerd. Dit was een game waar in ik me echt crimineel voelde, met zweet onder de oksels met 4 sterren als een mongool door de straten reed. Vooral vice city level is echt heel relaxt. Miami Vice oldschool!! Reageren
Verrity Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Ligt op zolder... Kijk ik niet meer naar om sinds GTA III Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Speel het nog wel uns voor de grap het is soms wel leuk maar als je de vergelijking tussen gta en gta iv doet. nou gta iv is een triljoen keer zo mooi dus ik denk als ik die heb dat ik het heel saai ga vinden. Omdat gta iv veel mooier is Vriendelijke groet stijn Reageren
Verrity Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Je hebt dan wel gelijk.. Maar je kan de gameplay toch nog niet beoordelen voordat het spel uit is. Misschien is GTA I wel beter dan GTA IV (Waar ik mijn twijfels over heb :$ ) Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Je hebt dan wel gelijk.. Maar je kan de gameplay toch nog niet beoordelen voordat het spel uit is.Misschien is GTA I wel beter dan GTA IV (Waar ik mijn twijfels over heb :$ ) Lol maarre. Ik bedoelde eigenlijk de trailer Vriendelijke groet stijn Reageren
PIERRO P Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik speel het omdat het een best leuk spel is. Deze GTA was het begin van een geweldige serie. Het enige irritante vind ik de politie. Je hebt veel te snel een wanted level. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 het is soms wel grappig al doe je eerst GTA SA en dan GTA I die verschillen dan ook Reageren
Peralta Alvarez Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Wie speelt er GTA, GTAII of GTA London nu als je VC, VCS, LCS en/of SA hebt? De IV komt eraan, dus van mij mogen ze dat topdown view houden Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 ik heb gta1 van de site van rockstar afgedownload, maar ik vind het niet heel erg leuk. Eigenlijk speel ik nog maar amper gta, dit forum zal nog haast leuker worden dan gta zelf Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 GTA I is gewoon leuk als je is een keer weer wilt weten wat er ook allemaal weer in zat , en welke auto's er ookalweer zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.