Ben007 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 ik speel het af en toe nog maar om te zien hoe alles in GTA I in elkaar zat Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 gewoon, omdat het ook gta is.Het is misschien niet de best maar de auto's en de punten vind ik cool Reageren
Marvin... Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Ik speel GTA I niet meer maar toen het net uit was vond ik het echt leuk, nu speel ik het eigenlijk nooit meer maar ik heb hem nog wel, ik vind de GTA's steeds leuker bij de nieuwere versies. GTA I is wel leuk als je geen snelle computer hebt maar dat is bij mij niet het geval, ik houd het bij de nieuwe . Maar GTA I is DE grondlegger van de hele GTA-serie: GTA I !!! Reageren
DJRobin Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik vind het leuk om af en toe hartstikke oude spellen te spelen, Ik zou niet weten waarvoor ! Reageren
VforV Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Ik heb hem zojuist gedownload van Rockstar Classics en hij doet het prima. Ik heb hem al op CD, maar dit is handiger omdat ik dan geen CD hoef te gebruiken en dan heb ik ook meteen de laatste versie, voor multiplayer. Jammer dat er bij de download versie wel geen muziek is in het menu. Gelukkig is er wel radio in-game. En nu speel ik het nog een beetje, gewoon voor de fun. Lekker kloten met de politie en Gouranga! bonussen proberen te halen. Reageren
1974 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 ik speel gta 1 en driver 2 dagelijks zijn allebei gewoonweg geweldig. Reageren
Harrison Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Driver 2 is gewoon top! Maar Dri3ver is beter! Reageren
1974 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Driver 2 is gewoon top! Maar Dri3ver is beter!dat ben ik niet echt met je eens,maar ieder zijn mening . Bewerkt: 27 april 2008 door 1973 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.